امام جمعه رفسنجان تأکید کرد:

در مجالس امام حسین (ع) با اخلاص عزاداری کنید

  • شناسه خبر: 77677
در مجالس امام حسین (ع) با اخلاص عزاداری کنید

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: مداحان و شعرا رسالت سنگین پیام امام حسین (ع) را به گوش آیندگان و کسانی که علاقمند به خاندان عصمت و طهارتند برسانند.

خانه » در مجالس امام حسین (ع) با اخلاص عزاداری کنید

به گزارش خبرنگار “خانه خشنی”، امام جمعه رفسنجان در مراسم شب شعر محرم که در حسینیه شهدای دانش آموز رفسنجان برگزار شد، اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر یکی از جانباختگان فاجعه منا حاج محمد حسین زینلی فردا صبح از محل حسینیه ثارالله رفسنجان آغاز می گردد.

وی افزود: آل سعود و این ظالمان به گونه ای برخورد کردند که غسل این جانباختگان بسیار سخت بود؛ اما با هر سختی غسل و کفن این مرحوم انجام شد.

حجت الاسلام رمضانی پور تأکید کرد: محرم هر سال با سال قبل متفاوت است و عزاداری امسال همانند سال گذشته نیست، این عزاداری ها خاص هستند و هیچ ربطی به عزاداری سال گذشته ندارد و هر مجلس سیدالشهدا با مجلس دیگر متفاوت است و نورانیت خاص خود را دارد.هفتمین شب شعر محرم  سوگ خورشید در رفسنجان (۵)

وی خاطر نشان کرد: مداحان و شعرا رسالت سنگین پیام امام حسین (ع) را به گوش آیندگان و کسانی که علاقمند به خاندان عصمت و طهارتند برسانند.

وی عزاداری امام حسین (ع) را منحصر به مسلملنان و شیعیان ندانست و گفت: غیر مسلمانان نیز از برکت وجود امام حسین (ع) بهره گرفته اند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: برای مجالس امام حسین (ع) با اخلاص و  صمیمیت عزاداری کنید و اجازه ندهید حتی به یک کودک جسارت شود و حتی یک نوجوان دلگیر گردد.

وی یادآور شد: همه از مراسم سیدالشهدا سهم دارند و استفاده می کنند و صدها مجلس در شهرستان برگزار می شود که برکات بسیاری دارد.

حجت الاسلام رمضانی در پایان برگزاری این مجالس را در زنده نگهداشتن حماسه عاشورای امام حسین (ع) مهم عنوان کرد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی در مجالس امام حسین (ع) با اخلاص عزاداری کنید رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عرفان

    کاش یه هیئت تو رفسنجون پیدا میشد آشغالایی که دلسوختگان سیدالشهدا تو خیابونا میریختن جمع میکرد و این کارای به دور از فرهنگ اسلامی تن مولا را نمیلرزوند؟ بخدا ماه محرم که میشه اعصاب بعضی مردم از این همه بی فرهنگی و بی مسئولیتی و بی... بهم میریزه. کاش توی این ماه کمتر سد معبر میکردن و کمتر با صدای گوشخراش طبلها و بلند گوها و ... مردم را آزار میدادن. آخه محرم خودش فریاد است ، حرکت است ، عشق است و شور. عاشورا خودش مکتب است و با برخی کارهای ما کاملاً منافات دارد.منش خود سالار شهیدان با بسیاری از اداهای ما تناقض دارد... بیاییم بهتر فرهنگ عاشورا را بشناسیم. یاحق
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان