به خاطر تمام مهربانیت

از تو متشکریم عادل فردوسی پور

  • شناسه خبر: 77537
از تو متشکریم عادل فردوسی پور

شب گذشته و در نیمه های برنامه نود گزارشی در مورد وضعیت ناگوار دروازه بان سابق مس سرچشمه پخش شد که چند هفته قبل در سایت خانه خشتی نیز یادداشتی از آن چاپ شده بود.

خانه » آخرین اخبار » از تو متشکریم عادل فردوسی پور

به گزارش “خانه خشتی” در حالی که اصحاب رسانه و بعضی از دوستان نزدیک محمدجعفر حسنی از جمله علی رمضانی سرپرست و مجتبی کرمی بازیکن سابق مس سرچشمه این روزها نهایت تلاش خود را برای کمک به وی آغاز نموده اند، پخش گزارشی از حال این روزهای حسنی در برنامه پر بیننده نود موجبات بهت و تاثر بسیاری از ورزشهای و غیر ورزشیهای کشور را فراهم نمود.

بدون تردید پخش این گزارش از برنامه نود و شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران بسیار می تواند تاثیر گذار باشد.

فردوسی پور مجری و تهیه کننده محبوب این برنامه بار دیگر نشان که مسائل ارزشی تا چه اندازه برای او و برنامه اش اهمیت دارد.مجری رفسنجانی برنامه نود که بارها و بارها به شکلهای مختلف از ابراز علاقه و افتخار خود به زادگاهش خبر داده بود با پخش این گزارشی تلنگری نیز به تمامی اطرافیان و دوستان این پیشکسوت فوتبال رفسنجان زد که ماههاست وی را فراموش کرده اندT فردوسی پور نشان داد که این حرکت وی جای تقدیر و تشکر دارد چرا که علاوه بر به تصویر کشیدن گزارش مربوطه، پخش آن بلافاصله در مهمترین سایت های ورزشی و حتی دنیای مجازی با بازتاب فراوان همراه شد.

امیدواریم مسئولین شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیران ورزش استان و شهرستان هر چه سریعتر برای کمک به این ورزشکار ارزشمند پیشقدم شده و از کوچکترین کمکی برای وی دریغ ننمایند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • میلاد

    دمش گرم اگه یه مرد تو عرصه ورزش رفسنجون باشه اونم عادل فردوسی پوره دمش گرم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان