میراث “بگم بگم” های سیاسی از احمدی نژاد تا روحانی/ چرا افشاگری ها به آینده موکول می‌شود؟

  • شناسه خبر: 77530
میراث “بگم بگم” های سیاسی از احمدی نژاد تا روحانی/ چرا افشاگری ها به آینده موکول می‌شود؟

” بگم بگم”های سیاسی که در واقع افشای رازهای پشت پرده برخی از سیاسیون است، برای اولین بار در مناظره تلویزیونی رئیس دولت‌های نهم و دهم و یکی سران فتنه مطرح شد.

خانه » آخرین اخبار » میراث “بگم بگم” های سیاسی از احمدی نژاد تا روحانی/ چرا افشاگری ها به آینده موکول می‌شود؟

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  راه دانا؛  ” بگم بگم”های سیاسی که در واقع افشای رازهای پشت پرده برخی از سیاسیون است، برای اولین بار در مناظره تلویزیونی رئیس دولت‌های نهم و دهم و یکی سران فتنه مطرح شد.

احمدی‌نژاد در مناظره تلویزیونی با موسوی؛ با در دست داشتن یک سند از عبارت “بگم بگم” استفاده کرد و به تهدید او پرداخت.

اما سه سال بعد، احمدی‌نژاد که برای دفاع از شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس حاضر شده بود؛ وقتی یک سند صوتی از فاضل لاریجانی برادر رئیس مجلس، که مکالمه وی با مرتضوی بود را پخش کرد، با اعتراض رئیس مجلس روبه رو شد و لاریجانی با اشاره به عبارت “بگم بگم” احمدی نژاد، به او گفت با این کارها نمی‌توان عدالت را در جامعه برقرار کرد.

اما مسئولان دولت یازدهم که به شدت با “بگم بگم”های احمدی‌نژاد مخالف بودند و از آن به عنوان وسیله‌ای برای نقد دولت‌های نهم و دهم استفاده می‌کردند؛ این روزها خود دچار تب “بگم بگم” از نوع ” به موقع جواب می دهم” و “حرف‌هایی میزنم که خیلی‌ها خجل شوند” شده‌اند.

حسن روحانی همایش ملی روستاها گفت: اگر توانستیم در مذاکرات هسته‌ای به افتخار بزرگ تاریخی برسیم از حضور مردم است البته از برخی‌ حرف‌ها بگذریم که من به موقع جواب می‌دهم.

رئیس دولت همچنین در جمع مردم مازندران با بیان اینکه با شهامت و قدرت با دنیا مذاکره کردیم و تمام حقومان را در مذاکره گرفتیم خاطر نشان کرد: در فرصت‌های بعدی این موضوع را توضیح میدهم، بعضی سخنان را نشنیده بگیرید تا به موقع جواب آن‌ها داده شود.

البته این “بگم بگم”های روحانی مربوط به روزهای اخیر نمی‌شود چرا که او در دیدار با جمعی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری در ۱۶ فروردین ماه ۹۳ گفته بود: ما در عرصه سیاست خارجی موفقیت بزرگی به دست آورده‌ایم، ولی چون اکنون در طی مسیر راه هستیم در این ارتباط کمتر حرف می‌زنیم و ان‌شاءالله وقتی این مسیر به پایان برسانیم مسائل را در این زمینه باز می‌کنم و خیلی‌ها خجل می‌شوند.

” بگم بگم”های دولت یازدهم تنها مربوط به رئیس جمهور نیست چرا که مسئول پیگیری تخلفات در نهاد ریاست جمهوری در خصوص ماجرای پول های کثیف گفته بود حالا نوبت ما است که بگم بگم راه بی‌اندازیم ولی بعد از چند روز با عبارت معروف ” منظور من فقط یک هشدار بود” وزیر کشور در خصوص پول های کثیف روبه‌رو شدیم و بدین ترتیب این نوبت از دست دولتی‌ها خارج شد.

اما سوالی که باید از روحانی و دولت‌مردان دولت یازدهم پرسید آن است که چه زمانی به پایان مسیر می‌رسند و چه زمانی قرار است به “بگم بگم”های دولت یازدهمی پایان بدهند و بگویند؟!

شاید هم چیزی برای گفتن ندارند؛ آخر یکی میگفت: فرمانده یکی از گردان‌های ارتش رضاخان از سربازانش پرسید چرا به طرف دشمن شلیک نکردید؟ جواب دادند؛ به هزار و یک دلیل، اول آن که گلوله نداشتیم! و… فرمانده گفت؛ دیگه نگو! بقیه را فهمیدم!

  انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان