سازمان حج و زیارت استان کرمان اعلام کرد:

پیکر تنها زائر مفقود رفسنجان وارد کرمان شد

  • شناسه خبر: 77525
پیکر تنها زائر مفقود رفسنجان وارد کرمان شد

پیکر مرحوم محمد حسین زینلی زائر رفسنجانی جان باخته در فاجعه منا بامداد امروز سه شنبه ۲۱ مهرماه وارد کشور و سپس به کرمان منتقل شد.

خانه » آخرین اخبار » پیکر تنها زائر مفقود رفسنجان وارد کرمان شد

به گزارش “خانه خشتی“، پیکر محمدحسین زینلی از جان‌باختگان فاجعه منا پیش از ظهر امروز در فرودگاه کرمان مورد استقبال رسمی مسئولان استانی قرار گرفت و پس از تاییدیه‌های پزشکی قانونی به زادگاهش در رفسنجان منتقل می‌شود.

این پرواز که قرار بود، چهار روز پیش انجام شود، به دلیل روند کند شناسایی پیکرها و حساسیت عربستان در صدور مجوز برای انتقال پیکرها با تاخیر صورت گرفت.

هواپیمای سعودی حامل پیکرهای مطهر ٨٧ جان‌باخته ایرانی فاجعه منا ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

روح‌الله پورشعبان مدیر حج و زیارت استان کرمان اظهار داشت: از گروه چهارم مهاجران الی‌الله به وطن، پیکر حجت‌الاسلام مصطفی مرتضایی‌مقدم روحانی کاروان جانبازان استان تهران نیز در پزشکی قانونی تهران است که پس از انجام تاییدیه‌های نهایی روز پنجشنبه در کرمان تشییع می‌شود.

به گزارش فارس، امسال دوهزار و ۳۹۶ زائر از ۱۸ کاروان در استان کرمان به حج اعزام شدند که از این کاروان‌ها تنها محمدحسین زینلی زائر رفسنجانی جان خود را در فاجعه منا از دست داد.

حجت‌الاسلام مصطفی مرتضایی‌مقدم روحانی کاروان جانبازان استان تهران نیز طبق درخواست خانواده‌اش برای خاکسپاری به زادگاهش کرمان منتقل می‌شود.

منبع: فارس

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان