نماینده کلیمیان: ایران آزادترین کشور در آزادی های دینی است

  • شناسه خبر: 7734
نماینده کلیمیان: ایران آزادترین کشور در آزادی های دینی است

به گزارش ” خانه خشتی” : نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در آزادترین کشور دنیا از نظر آزادی های دینی و مذهبی زندگی می کنیم و هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم. سیامک مره صدق که در قالب یک هیئت پارلمانی از کشورمان به منظور شرکت در سمینار علمی تخصصی گروه بنیاد تفاهم […]

خانه » آخرین اخبار » نماینده کلیمیان: ایران آزادترین کشور در آزادی های دینی است

به گزارش ” خانه خشتی” : نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در آزادترین کشور دنیا از نظر آزادی های دینی و مذهبی زندگی می کنیم و هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم.
سیامک مره صدق که در قالب یک هیئت پارلمانی از کشورمان به منظور شرکت در سمینار علمی تخصصی گروه بنیاد تفاهم و ارزش های بین المللی به آلمان سفر کرده است ادامه داد: ایرانیان پیرو ادیان توحیدی جزو جدایی ناپذیر ملت ایران هستند و بدون هیچ مشکلی زندگی می کنند.
مره صدق تاکید کرد: ما کلیمیان و دیگر اقلیت ها در ایران هیچ محدودیتی از نظر انجام فرائض دینی نداریم.
وی در بخش دیگری از گفت وگوی خود با ایرنا افزود: برخلاف ادعاهای بی اساس مطرح شده یهودیان ایران در انتخاب شغل جز چند مورد، هیچ محدودیتی ندارند و از نظر تحصیلات هم تا عالی ترین سطح علمی پیش می روند و از برابری کامل برخوردارند.
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات مداخله جویانه برخی افراد و گروه ها در رابطه با وضعیت اقلیت ها در ایران، اظهار داشت: ایمان و اعتقاد راسخ داریم که مشکلات تمام مردم ایران از جمله اقلیت ها در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی قابل حل است و هیچ نیازی به مداخله خارجی ها وجود ندارد.

برچسب ها:
نماينده كليميان: ايران آزادترين كشور در آزادي هاي ديني است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان