فرمانده انتظامی رفسنجان:

دشمن عاشورا و محرم را هدف قرار داده است

  • شناسه خبر: 77169
دشمن عاشورا و محرم را هدف قرار داده است

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: دشمن عاشورا و محرم را هدف قرار داده است و می خواهد تقدس زدایی کند، اینها برای ما تهدید و چالش هستند که باید وارد این موضوعات شویم.

خانه » آخرین اخبار » دشمن عاشورا و محرم را هدف قرار داده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سرهنگ نصرالله عباسی در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب که پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری رفسنجان برگزار شد، با بیان اینکه جلسات متعددی در طول سال برگزار می شود اما در عمل مصوبات آنها ضمانت اجرایی ندارند اظهار داشت: امروز مصوبات بر روی زمین مانده است و جلسات در مقابل اندک کار فرهنگی عملی جواب نداده است.

وی با اشاره به نزدیکی ایام عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: متاسفانه شاهد بدعت ها و خرافاتی در محافل عزاداری هستیم که با فرهنگ عاشورایی و محرمی ما تناسب ندارند.

وی افزود: اگر در بین هیات های عزاداری بررسی صورت گیرد میبینیم افرادی که قمه و زنجیر تیغ دار می زنند اهل امام حسین(ع) و نماز نیستند، اینها اهداف دیگری دارند.

عباسی با بیان اینکه دشمن عاشورا و محرم را هدف قرار داده است خاطر نشان کرد: دشمن می خواهد تقدس زدایی کند، اینها برای ما تهدید و چالش هستند که باید وارد این موضوعات شویم.

وی افزود: هنوز درست وارد عمل نشده ایم و بسیاری از مسئولین در میدان کار عملی انجام نمی دهند.

سرهنگ عباسی همچنین از راه اندازی گشت امنیت اجتماعی در رفسنجان خبر داد و گفت: نیروهای این گشت تعیین و در حال آموزش هستند، هدف از این گشت ارشاد و نه برخورد است ، برخورد با افرادی صورت می گیرد که بسیار هنجار شکن باشند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان