مدیر اجرایی مرکز تولید نمایش کمدی اعلام کرد:

نهمین جلسه تولید نمایش کمدی در حوزه هنری تهران برگزار می شود

  • شناسه خبر: 77081
نهمین جلسه تولید نمایش کمدی در حوزه هنری تهران برگزار می شود

حسنی رنجبر گفت: جلسه تولید نمایش کمدی دوشنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۱۴ در سالن اوستا حوزه هنری برگزار می شود و ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.

خانه » آخرین اخبار » نهمین جلسه تولید نمایش کمدی در حوزه هنری تهران برگزار می شود

به گزارش “خانه خشتی”، مکتب خانه کمدی نظر به اهمیت کمدیِ سالم در ایجاد روحیه نشاط در جامعه و با توجه به کمبود آثار قابل اعتنا و لزوم  توجه به آموزش و تولید آثار فاخر در این زمینه، جهت آموزش نیروهای توانمند و تولید آثاری درخور توجه در زمینه انواع نمایش کمدی، متن و نمایشنامه کمدی به همت دفتر طنز حوزه هنری تهران تشکیل شده است. CAM00064حسنی رنجبر مدیر اجرایی مرکز تولید نمایش کمدی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار داشت: بهمن ماه ۱۳۹۳ با فکر راه اندازی آموزش و تولید در عرصه تئاتر به عنوان ” تولید نمایش کمدی “، در اسفندماه ۱۳۹۳ این تولید به طور جدی با هیأت مؤسس شکل گرفت.

وی هدف از برگزاری تولید نمایش کمدی را برگزاری جلسه توجیهی و ارزیابی متقاضیان و انتخاب افراد توانمند و با استعداد با توجه به نظر اساتید و کارشناسان اهل فن، برگزاری جسات آموزشی عملی و تئوری بدن، بیان، اصول نمایش بازی و اجرا ، نویسندگی متن و نمایشنامه طنز و کمدی به همراه اجرای هنرآموزان و نقد و بررسی، ایجاد گروه های هماهنگ چند نفره برای تولید متن، نمایش کمدی و همچنین تربیت استندآپ کمدین عنوان کرد.

IMG-20150525-WA0022به گفته ی محمدرضا حسنی رنجبر ؛ اولین جلسه تولید نمایش کمدی روز دوشنبه ۱۸/۱۲/۱۳۹۳ ساعت ۱۴ در سالن مرحوم حسین فردی در حوزه هنری و با حضور هیات مؤسس، هنرجویان و دانشجویان رشته هنر تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: این جلسه با حضور علیرضا گیلانپور “بنیان گذار تولید نمایش کمدی” ناصرفیض، علیرضا گیلانپور ، فرهاد بشارتی، حسین مدحت، مهدی فرج الهی، سیدعمادالدین قریشی، علی سلیمانی، امیر زریوند ، علی تاج الدینی، کاظم نظری، مجید فلاح شجاعی، غلامرضا یاری، محمدحیاتی پور ، بابک موذنی، بابک علیزاده، حسین شاهرخی، علیرضا پاکروان، مهدی زارع و علی اسدی برگزار شد.

CAM00055حسنی رنجبر  اشاره به معرفی چند تن از هنرجویان و اعضای تولید نمایش کمدی به پروژه های تئاتر ، سینما و فیلم کوتاه، یادآور شد: تا به حال هشت جلسه با همت دفتر طنز حوزه هنری برگزار شده است و چند تن از هنرمندان و هنرجویان از شهرهای رشت، لرستان، کرمان، رفسنجان، یزد و اصفهان در این جلسات حضور داشته اند.

وی از برگزاری نهمین جلسه تولید نمایش کمدی در دوشنبه ۲۰ مهرماه خبر داد و گفت: این جلسه ساعت ۱۴ در سالن اوستا حوزه هنری تهران با حضور داوود امیریان نویسنده معاصر که از سال ۶۹ نویسندگی را با نوشتن خاطراتش از جبهه آغاز کرده است برگزار می شود و ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.

IMG-20150512-WA0012لازم به ذکر است، مرکز حوزه هنری تهران بنام تولید نمایش کمدی به همت محمدرضا حسنی رنجبر هنرجوی رفسنجانی راه اندازی شده است و اعضای این مرکز علیرضا گیلانپور بیانگذار ، محمدرضا حسنی رنجبر مدیر اجرایی و فرهاد بشارتی، حسین مدحت، مهدی فرج الهی و سید عمادالدین قریشی به عنوان هیأت مؤسس می باشند.

CAM00009

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان