امام جمعه رفسنجان:

رئیس جمهور قانون حمایت از آمران به معروف را جزء ضروریات خود نمی داند که ابلاغ نمی کند

  • شناسه خبر: 76908
رئیس جمهور قانون حمایت از آمران به معروف را جزء ضروریات خود نمی داند که ابلاغ نمی کند

امام جمعه رفسنجان: بر اساس قانون دفاع از آمران به معروف و نهی از منکر قابل اجرا است و دولت اگر می گوید «ما قانون شکن نیستیم» باید به آن تکمین کند.

خانه » آخرین اخبار » رئیس جمهور قانون حمایت از آمران به معروف را جزء ضروریات خود نمی داند که ابلاغ نمی کند

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان با بیان اینکه  قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسیده است اظهار داشت: شاید رییس جمهور این قانون را جزء ضروریات خود نمی داند که ابلاغ نمی کند اما بر اساس قانون دفاع از آمران به معروف و نهی از منکر قابل اجرا است و دولت اگر می گوید «ما قانون شکن نیستیم» باید به آن تکمین کند.

وی افزود: این قانون باید به سرعت به استانداری ها وفرمانداری ها ابلاغ شود، دستگاههای دولتی ، مدارس، دانشگاهها و..باید در معروف سازی پیشگام باشند و منکر را از محیط خود حذف کنند.

رمضانی پور تصریح کرد: در ماههای محرم و صفر خطیبان و مداحان مردم را هم از احوال روز و هم از دین و شرع و زندگی امام حسین (ع) آگاه سازند .

امام جمعه رفسنجان به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در زمینه مذاکره با آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: ایشان نظر خود را در مورد مذاکره با آمریکا گفتند اما افرادی بر خلاف نظر ایشان هستند و در راهرو سازمان ملل با رییس شیطان بزرگ دست می دهند.

وی در ادامه از روز خانواده به عنوان یکی از آیات بزرگ خداوند یاد کرد و گفت: مانند دین در فطرت انسانها، خانواده با همه دگرگونی هایی که در ساختار اجتماعی  آن پدید میاید همچو خورشید غروب نمی کند لذا با ازدواج خانواده تشکیل می شود و پایان ان بستگی به افراد دارد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: با ازدواج سالم و شرعی زندگی سرشار از محبت و مهر برای جوانان ایجاد کنید و از ازدواج سفید که در برخی کشورها رواج یافته و مبنای آن هم زندگی بدون عقد و بدون شرعیات اسلامی است که ساختار جامعه را تخریب می کند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه از هر ۵ ازدواج در کشور یک طلاق رخ می دهد تأکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی فغرمودند دستگاههای فرهنگی باید مقابل بی ارزش جلوه دهندگان نهاد خانواده احساس مسئولیت و وظیفه کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان