امام جمعه رفسنجان:

سخت دل تر و بی رحم تر از صهیونیست ها این رژیم آل سعود است

  • شناسه خبر: 76881
سخت دل تر و بی رحم تر از صهیونیست ها این رژیم آل سعود است

امام جمعه رفسنجان گفت: سخت دل و بی رحم تر از صهیونیست این رژیم آل سعود است که در هفت ماه اخیر بیش از ۱۳ هزار مردم نظامی و عیر نظامی در یمن را به شهادت رسانده است .

خانه » آخرین اخبار » سخت دل تر و بی رحم تر از صهیونیست ها این رژیم آل سعود است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“،  حجت الاسلام عباس رمضانی پور در مراسم سوگواری شهدای حادثه منا در روستای هرمزآباد ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان فاجعه دلخراش منا اظهار داشت: بی لیاقتی و بی کفایتی آل سعود باعث شد تا اعیاد مسلمانان و شیعیان و همچنین خوشحالی خانواده های زائرین تبدیل به عزا شود.

وی ضمن تشکر از مدیران کاروان شهرستان رفسنجان گفت: اگر تدبیر و اندیشه ایشان در کنترل زائرین رفسنجانی نبود ، رفسنجان امروز غرق در عزا بود و بیش از ۳۰ خانواده از زائرین رفسنجانی عزادار می شدند.

رمضانی پور ابراز داشت: شهید حاج حسن حسینی مقدم سرکنسولی ایران در ترکمنستان و شهید حاج محمد حسین زینلی دو زائر رفسنجانی بودند که در این حادثه به شهادت رسیدند و پیکر شهید حسینی مقدم در یکی از امامزادگان در تهران دفن شده و پیکر شهید زینلی هنوز شناسایی نشده است.

وی با اشاره به بی رحمی آل سعود گفت: کار آل سعود همانند کار رژیم صهیونیستی است که کودک را در آغوش پدرش به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در رفسنجان با اشاره به جنایات اسرائیل گفت: سخت دل و بی رحم تر از صهیونیست این رژیم آل سعود است که در هفت ماه اخیر بیش از ۱۳ هزار مردم نظامی و عیر نظامی در یمن را به شهادت رسانده است .

رمضانی پور بیان داشت: در زمان پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) مردمی بودند که در حق ائمه ظلم و جفا کردند و آل سعود امروز از نسل مردمان آن دوران است؛ از نسل آن مردمی که دختر پیامبر(ص) را در بین در و دیوار به شهادت رساندند ؛ دل های اینان مالامال از کینه و دشمنی با امیر المومنین و فرزندانشان و شیعیان است.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در ادامه سخنان خود گفت: از محرمات حج این است که انسان حق کشتن یک پشه را ندارد ، یعنی سرزمین عربستان باید اینقدر امن باشد ولی رژیم سعودی بیش از ۷۰۰۰ زائر مسلمان را در حریم امن الهی به شهادت رسانده است.

وی همچنین ابراز داشت: ما باید منتظر خروج زائرین از عربستان باشیم تا در آن زمان بتوانیم پاسخ ظلم و جنایات این رژیم ظالم سعودی را بدهیم.

رمضانی پور با تاکید بر اینکه هر بلایی ملت ها بر سر این رژیم بیاورند خاطر نشان کرد: این ظلم نیست ، بلکه رحمت است برای مسلمانان جهان و عذابی برای آل سعود است.

وی با اشاره به حملات امروز یمن و به درک واصل کردن بیش از ۱۶۰ نظامی عربستان ابراز داشت: یمن گفته است که ما راه مبارزه با عربستان را تغییر داده ایم و با شیوه جدید به دفاع و مبارزه با آنها می پردازیم تا شاهد سقوط حاکمیت ۱۰۰ ساله آل سعود و برپایی یک دولت اسلامی ، معتدل و با انصاف در سرزمین حجاز باشیم تا مرحمی به دلهای سوخته مسلمانان جهان شود.

وی با پرداختن به آیه ۱۰۰ سوره نساء گفت: قدر بدانید که اینان مهاجر الی الله بودند و کسانی در راه خدا هجرت کرده اند اگر مرگشان فرا رسد یقینا اجر آنها با خداست و کسانی که میخواهد اجرشان با خدا باشد باید عمل صالح انجام دهند و کسانی که عمل صالح دارند ، خداوند حقشان را ضایع نخواهد کرد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به دستور رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه پیکر این جانباختگان در کنار قبور شهدا دفن شود گفت: حتما این کار حکمتی دارد ؛ اولا اینها شهید هستند و ثانیا بعد از حمل و نقل حجاج روشن شود که چه نقشه هایی داشتند.

خبرنگار: محمد کاظم حسینی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان