پرورشگاه بی بی صغری نیازمند توجه اداره اوقاف رفسنجان است

  • شناسه خبر: 76650
پرورشگاه بی بی صغری نیازمند توجه اداره اوقاف رفسنجان است

پرورشگاه مرحوم بی بی صغری همت آباد آگاه با قدمت بیش از ۳۰ سال با ۲۴ اتاق متروکه باقی مانده است.

خانه » آخرین اخبار » پرورشگاه بی بی صغری نیازمند توجه اداره اوقاف رفسنجان است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان با حضور در دفتر شورا و دهیار همت آباد آگاه از نزدیک در روند عملکرد دهیاری قرار گرفت.

ابراهیمی دهیار این روستا با اشاره به جمعیت روستای همت آباد که ۲ هزار‌ و ۳۴۰ نفر براساس سرشماری سال ۹۰ می باشد، گفت: سال ۸۳ طرح هادی روستا تصویب شد ولی تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص از سوی بنیاد مسکن رفسنجان صورت نگرفته‌ و برای اجرای طرح هادی مبلغ ۲۰ میلیون تومان تقاضا کرده ایم.

وی در ادامه به مشکلات روستا از جمله وضعیت نامطلوب جاده، بیکاری جوانان روستا، عدم آنتن‌ دهی مناسب تلفن همراه و به کار گیری پسته داران از افراد غیربومی‌ و … اشاره کرد.

دهیاری-رفسنجان-خانه خشتی

در ادامه فرماندار رفسنجان به همراه هیئت همراه از مسجد جامع و پرورشگاه مرحوم حاجیه بی بی صغری روستای همت آباد آگاه بازدید کرد.

روستای همت آباد آگاه املاک وقفی بسیاری دارد که از جمله آنها مسجد جامع است که با ۲۵۰ متر مربع زیربنا در حال ساخت است و با توجه به صحبت محمدزاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان بخش داخلی مسجد تا آغاز ماه محرم امسال آماده می شود.

مسجد جامع همت آباد آگاه-رفسنجان-خانه خشتی

پرورشگاه مرحوم بی بی صغری نیز با قدمت بیش از ۳۰ سال با ۲۴ اتاق متروکه باقی مانده است و تصمیم بر آن است که بازسازی گردد.

درصدد بودیم که اطلاعات تکمیلی بیشتری از مسجد جامع و پرورشگاه کسب نماییم و در این خصوص هماهنگی های لازم شد ولی تاکنون هیچ جوابی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان کسب نکردیم.

امیدواریم ساخت موقوفات نیز به همین شکل بی جواب نماند…

برچسب ها:
اخباررفسنجان پرورشگاه بی بی صغری نیازمند توجه اداره اوقاف رفسنجان است خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مهدی

    باسلام پرورشگاه حاج بی بی صغری اصلا هیچ وقت دیگه درست نمیشود و نخواهد شد ..و وقف آن هم چپاول خواهد شد ..یک بخشی در همت آباد بود که اگه مسولان ب خود بودن الان همت آباد هم مثل قاسم آباد خانه خشتی بزرگترین مجموعه راداشت به اسم کلا های نعمت آباد ..یک مجموعه ارگ مانند که چند سال قبل به دست علی رجبی معروف به علی طالب خراب شد و کشت پسته شد خدا خیرش ندهد که ظلم بسیار در مورد این روستا شد...حیف و صد حیف
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان