بیانیه جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان خطاب به نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی؛

گزارش نهایی کمیسیون ویژه بررسی برجام به حاشیه رفته است

  • شناسه خبر: 76623
گزارش نهایی کمیسیون ویژه بررسی برجام به حاشیه رفته است

در چند روز گذشته شاهد آن بودیم که با ورود افرادی به موضوع و نادیده گرفتن تلاش های شبانه روزی این کمیسیون، گزارش نهایی کمیسیون ویژه به حاشیه رفته است و این افراد بر آنند که با تحمیل عقاید شخصی ، منافع خود را بر منافع کشور ارجحیت دهند.

خانه » آخرین اخبار » گزارش نهایی کمیسیون ویژه بررسی برجام به حاشیه رفته است

به گزارش “خانه خشتی“، این مجلس ماحصل خون یک جمعیتی است که وفادار به اسلام بودند؛ و این مجلس عصاره زحمتهای طاقت فرسای این ملت مسلمان بوده است؛ این مجلس فراهم آمده، از «الله اکبر»‌های مردم است؛ اگر بنا باشد که این مجلسِ فراهم آمده از «الله اکبر» مردم قدمی برخلاف اسلام بگذارد، این مجلس، مجلسی خواهد بود که برخلاف مسیر مسلمین عمل کرده. با تمام قدرت، بدون اینکه ملاحظه از احدی و از مقامی بشود، مجلس باید مسائل را طرح کند.(صحیفه امام ، ج ۱۴، ص: ۳۷۱)

با توجه به تاکید رهبر عزیز انقلاب اسلامی در خصوص تصمیم گیری نمایندگان ملت در بحث برجام که فرمودند: ما معتقدیم که بالاخره خوب است مجلس را برکنار نکنیم و نمایندگان ملّت باید تصمیم بگیرند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان بر خود وظیفه می داند نکاتی را به نمایندگان استان در خانه ملت متذکر شود:

اصلی ترین خواسته جامعه دانشجویی از شما بعنوان حافظان منافع امت متدین و انقلابی، در نظر گرفتن خطوط قرمز نظام اسلامی و حفاظت از اصول و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امروز موضوع برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بعنوان یکی از پیچ های مهم تاریخ انقلاب اسلامی مطرح است و کوچکترین بی توجهی و سهل انگاری از سوی شما در این باب منجر به وارد آمدن خسارات جبران ناپذیری بر پیکره انقلاب اسلامی خواهد شد.

اقدام مجلس در دو ماه گذشته در تشکیل کمیسیون ویژه و بررسی موشکافانه و تخصصی این توافق با دعوت از افراد مسئول، مرتبط و متخصص در این زمینه، اقدام قابل تحسین و تقدیری بود، ولی متاسفانه در چند روز گذشته شاهد آن بودیم که با ورود افرادی به موضوع و نادیده گرفتن تلاش های شبانه روزی این کمیسیون، گزارش نهایی کمیسیون ویژه به حاشیه رفته است و این افراد بر آنند که با تحمیل عقاید شخصی ، منافع خود را بر منافع کشور ارجحیت دهند. این به حاشیه راندنِ تلاش های کمیسیون ویژه در حالی اتفاق می افتد که اعضای این کمیسیون، منتخب تمام نمایندگان هستند. این اقدام اشتباه نه تنها منافع کشور را مورد تهدید قرار خواهد داد بلکه باعث تزلزل جایگاه مجلس شورای اسلامی خواهد شد، مجلسی که به فرموده امام راحل بالاترین مقام کشور است و در رأس امور قرار دارد.

حال از شما نمایندگان محترم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خواهانیم تا با در نظر گرفتن تمام جوانب موضوع با توجه به حساسیت و اهمیت آن و در نظر گرفتن خطوط قرمز رهبر بزرگ انقلاب اسلامی مبنی بر لغو همه تحریم ها، عدم اجازه بازرسی از اماکن نظامی، عدم محدودیت در تحقیقات و توسعه، عدم اختلال در فعالیت های موشکی، عدم مصاحبه با دانشمندان هسته ای و… در کمال قاطعیت و بدون در نظر گرفتن منافع شخصیت ها و جریانات سیاسی و فشار های افراد یاد شده، از منافع امت اسلامی دفاع نمائید و با ناامید کردن دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و دوست داران داخلی آنها، نامی نیکو در تاریخ برای خود باقی گذارید چرا که این انقلاب و مجلسی که شما در آن قرار دارید با خون هزاران جوان این سرزمین به ثمر نشسته است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان