کارشناس مسائل اقتصادی مطرح کرد:

عدم اجماع فکری و تناقض گویی دولت نسبت به رکود بی اعتمادی مردم را در پی خواهد داشت

  • شناسه خبر: 76552
عدم اجماع فکری و تناقض گویی دولت نسبت به رکود بی اعتمادی مردم را در پی خواهد داشت

دانشمند کرمانی اقتصاد گفت: باید رییس جمهور زودتر از اینها به فکر وضعیت اقتصادی کشور و خارج شدن از رکود بود تا این افشاگر توسط خود اعضای کابینه رخ نمی داد .

خانه » آخرین اخبار » عدم اجماع فکری و تناقض گویی دولت نسبت به رکود بی اعتمادی مردم را در پی خواهد داشت

به گزارش “خانه خشتی“، حسین مهرابی در گفتگو با  “استادایرانی” در خصوص نامه ۴ وزیر کابینه به روحانی گفت: اقتصاد کشور در شرایط خوبی نیست و احتمال بن بست اقتصادی وجود دارد، باید دولت به فکر خارج شدن از رکود به معنای واقعی کلمه باشد.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه حرف های متناقض دولت درباره رکود، بی اعتمادی مردم را بدنبال دارد، افزود: رکود با شعار دادن درست نمی شود و خارج شدن نه تنها کارآسانی نیست بلکه احتیاج به یک پروسه طولانی دارد، حتی کشورهایی که بنیان های اقتصادی بسیار قوی دارند وقتی دچار رکود اقتصادی می شوند زمان می برد تا از رکود خارج شوند.حرفهای متناقض  دولت درباره خارج شدن از رکود بی اعتمادی نسبت به دولت بین مردم را پیش رو خواهد داشت و این بی اعتمادی سالها طول می کشد تا از ذهن مردم خارج شود و اعتماد دولت بین مردم بهتر شود.

پروفسور مهرابی در ادامه بیان کرد: این هشدار باید زودتر از اینها به رییس جمهور داده می شد ، در خود دولت یک اجتماع فکری برای برنامه های اقتصادی وجود ندارد و باید این مشکل موشکافی شود، اگر یک انسجام بین خود دولت مردان و دولت و مجلس بوجود آید شاید این این وضعیت رکود کشور راحت تر حل شود.

وی در پایان در خصوص احتمال تغییر کابینه ریاست جمهوری بعد از نامه ارسالی وزراء ،تأکید کرد: دور از انتظار است که دولت در خانه خود دست به تغییرات  شدید بزند  ولی احتمال دارد رییس جمهور یک الی دو نفر از کابینه را تغییر دهد اما نفر جدید هم تا در کابینه جا بیفتد زمان بر است ، باید رییس جمهور زودتر از اینها به فکر وضعیت اقتصادی کشور و خارج شدن از رکود باشد تا این افشاگر توسط  اعضای کابینه خود رخ ندهد .

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان