صبح امروز؛

زنگ انضباط اجتماعی در رفسنجان نواخته شد / عکس

  • شناسه خبر: 76541
زنگ انضباط اجتماعی در رفسنجان نواخته شد / عکس

صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی زنگ انضباط اجتماعی به صورت نمادین در راهنمایی دخترانه شاهد رفسنجان نواخته شد.

خانه » آخرین اخبار » زنگ انضباط اجتماعی در رفسنجان نواخته شد / عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، صبح امروز مراسم نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی و قرائت پیام مهر پلیس به صورت نمادین در راهنمایی دخترانه شاهد رفسنجان برگزار شد.

در این برنامه فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، روؤسای ادارت آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و جمعی از دیگر مسئولان شهرستان حضور داشتند.

زنگ مهر-رفسنجان-خانه خشتی (۱)

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در این آیین ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن حجاج ایرانی در حادثه منا اظهار داشت: این حادثه نشانه بی کفایتی و سوء مدیریت دولت و حکام سعودی است که نتوانستند در چنین ایامی امنیت جان حجاج را تامین کنند.

وی افزود: این حادثه تلخ و ناگوار در بین دو عید سعید قربان و غدیر روی داد و کشورهای اسلامی از جمله ایران را داغدار و عزادار کرد.

ملانوری در ادامه با اشاره به آسیب ها و معضلات کنونی جامعه خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم این آسیب ها از جامعه جمع شود باید این پدیده کاملا اجتماعی شود و مردم خود در این مهم کمک کنند.

وی جامعه سالم را جامعه ای عاری از بزهکاری، طلاق و اعتیاد دانست و گفت: در جامعه سالم مردم باید تلاش کنند تا فضای سالمی برای زندگی بهتر در آن جریان یابد.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اهدای بیش از ۴ هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر در کشور بیان داشت: این امنیتی که با هزینه های سنگین در کشور ایجاد شده است مردم باید تلاش کنند تا در سایه آن یک جامعه سالم را ایجاد کنند.

  زنگ مهر-رفسنجان-خانه خشتی (۳) زنگ مهر-رفسنجان-خانه خشتی (۴)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان