رئیس دادگستری رفسنجان:

دیپلماسی خنده و دست دادن با دشمن جواب نمی دهد

  • شناسه خبر: 76503
دیپلماسی خنده و دست دادن با دشمن جواب نمی دهد

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: دیپلماسی خنده و دست دادن با دشمن جواب نمی دهد باید با اینها محکم و با صلابت برخورد کرد و از موضع اقتدار وارد شد.

خانه » آخرین اخبار » دیپلماسی خنده و دست دادن با دشمن جواب نمی دهد

 به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی در مراسم بزرگداشت جان‌باختگان فاجعه منا در رفسنجان اظهار داشت: زمانیکه همه غصه دار فاجعه منا بودند و دیپلماسی خنده جواب نداد آقای ظریف در مقابل وزیر امور خارجه کویت نشسته تا واسطه شود که اجازه ملاقات با وزیر امور خارجه عربستان را بگیرد چقدر ناراحت کننده بود، ما عزت و اقتدار داریم و با صلابت باید برخورد کنیم.

وی افزود: وقتی شیر این دیار امام خامنه ای(معظم له) در مراسم دانش آموختکان دانشگاه افسری با صلابت و مثل کوه سعودی ها را سرجایشان نشاند، آنها موضعشان عوض شد و ساعتی نگذشت که پادشاه ملعون عربستان پیام تسلیت فرستاد، این همان دیپلماسی قرآن است.

پور محمدی با بیان اینکه ما جان باختگان این حادثه ناگوار را شهید می دانیم چرا که با لب تشنه جان به جان آفرین تسلیم کردند اظهار داشت: سعودی هایی که آنطور مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می کشند چه ابایی دارند از اینکه مسلمانان را در منا بکشند.

وی تصریح کرد: منتظر هستیم تا کمیته حقیقت یاب این موضوع را بررسی کنند البته بدون حضور عربستان، کسی که خود متهم به جنایت است نمی تواند در این کمیته باشد.

رئیس دادگستری رفسنجان بیان داشت: در روز حادثه در حالیکه حاجی ها آه و ناله میکردند ماموران سعودی میخندیدند و نگاه میکردند و عکس سلفی گرفتن کنار کشته های منا میگرفتند، آنها حتی اجازه نمی دادند که دیگر زوار به کمک اینها بروند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی ۷۰ روز پس از واقعه غدیر خم در سقیفه دیگر حرفی از امام علی(ع) نبود و همه چیز را منکر شدند دیگر چه جای تعجب است که امروز در حادثه منا در برابر این همه دوربین و شاهد زنده منکر شوند که تنها ۷۰۰ کشته بیشتر نبوده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان