ویسمه ای:اجتماعی بودن بسیج دانش آموزی مهمترین دلیل همکاریم با این سازمان است

  • شناسه خبر: 7646
ویسمه ای:اجتماعی بودن بسیج دانش آموزی مهمترین دلیل همکاریم با این سازمان است

میلاد ویسمه ای با هم بودن و اجتماعی بودن سازمان بسیج دانش آموزی را مهترین شاخصه این سازمان در ادامه همکاری های خود با آن دانست. به گزارش“خانه خشتی” به نقل از  بیست؛ میلاد ویسمه ای دانش آموز بسیجی استان مرکزی در شاخه دانش آموزی موفق به کسب رتبه سوم از جشنواره اجتماعی حضرت علی […]

خانه » آخرین اخبار » ویسمه ای:اجتماعی بودن بسیج دانش آموزی مهمترین دلیل همکاریم با این سازمان است

میلاد ویسمه ای با هم بودن و اجتماعی بودن سازمان بسیج دانش آموزی را مهترین شاخصه این سازمان در ادامه همکاری های خود با آن دانست.

به گزارش“خانه خشتی” به نقل از  بیست؛ میلاد ویسمه ای دانش آموز بسیجی استان مرکزی در شاخه دانش آموزی موفق به کسب رتبه سوم از جشنواره اجتماعی حضرت علی اکبر (ع) شد، وی این موفقیت را به دلیل ثبت اختراع و کسب مدال های جهانی از جمله مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات در رمانی در سال ۲۰۱۲، مدال طلای مسابقات جهانی کشور مالزی، دریافت جایزه ویژه آی تکت مالزی و دریافت کارت ویژه جوانترین مخترع جهان، به دست آورد.
ویسمه ای الگوی خود را برای کسب این موفقیت، حضرت علی اکبر عنوان کرد و افزود:همیشه برترین ها الگو هستند و برترین جوان حضرت علی اکبر هستند که به فرمایش مقام معظم رهبری از بین جوانان، جوانان بنی هاشم بهترین ها بودن و از بین آن بهترین ها حضرت علی اکبر بهترین بودند.
این دانش آموز نخبه اصلی ترین معیار و شاخصه موفقیت خود را در پیروبودن و ادامه راه شهدا عنوان کرد و افزود: اگر شهدا در سال های جنگ و جبه های نبرد جهاد عملی را برگزیدند امروز نوبت ماست که در میدان های دانش و فناوری، جهاد علمی داشته باشیم.
وی وظیفه خود را در قبال دانش آموزان شهید ادامه دادن مسیر علمی که در آن قرار گرفته است دانست و عنوان کرد: ادامه این مسیر کوچکترین وظیفه ای است که می توانم در قبال شهدا بخصوص شهدای دانش آموز انجام دهم.
ویسمه ای از تجاری سازی برخی از طرح هایش در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد و افزود: امیدوارم به کمک مسئولین بتوانم طرح داروی ام اس را که انحصار آن تا به امروز در دست کشور اسرائیل بوده است تجاری سازی کنم و انحصار آن را به دست خودمان بگیریم و دست این کشور اشغالگر کثیف را حداقل از بحث دارویی کشورمان کوتاه کنیم.
وی در پایان به جوانان پیشنهاد داد برای موفقت و سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند و بدانند در این کشور همیشه فاکتورهای زیادی برای پیشرفت بوده است .

برچسب ها:
ویسمه ای:اجتماعی بودن بسیج دانش آموزی مهمترین دلیل همکاریم با این سازمان است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان