همزمان با آغاز ماه محرم؛

هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 76383
هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان گفت: هفته ی احیای امر به معروف و نهی از منکر همزمان با اولین هفته ماه محرم الحرام با شعار امر به معروف و نهی از منکر، دولت و ملت، همدلی و همزبانی در این شهرستان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سرهنگ علی سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، از آغاز هفته ی احیای امر به معروف و نهی از منکر همزمان با اولین هفته ماه محرم الحرام با شعار امر به معروف و نهی از منکر، دولت و ملت، همدلی و همزبانی خبر داد و گفت: از ۲۳ الی ۲۹ مهرماه تحت عنوان هفته احیای این فریضه واجب فراموش شده برنامه های مختلفی در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: به منظور اجرای این برنامه ها دو کارگروه برنامه ریزی و پشتیبانی و تبلیغات و اطلاع رسانی تشکیل میگردد.

سلطانی به برگزاری همایش آمران به معروف ویژه مدیران ادارت و سازمان های شهرستان در این هفته اشاره کرد و افزود: تجمع مردمی در حمایت از آمران نیز درجمعه ۲۴ مهرماه، دومین روز از هفته امر به معروف در محل مصلی امام خامنه ای(معظم له) برپا می شود.

وی هدف از برگزاری برنامه های ویژه این هفته را رونق بیش از پیش این فریضه واجب در جامعه دانست و بیان داشت: آموزش مداحان، سرهیات ها و سخنرانان در ماه محرم و تبیین اهمیت فریضه امر به معروف، نصب بنر در سطح شهر از دیگر  برنامه های این هفته خواهد بود.

سلطانی ادامه داد: همچنین از کارشناسان خبره پیرامون موضوعات فرهنگ عاشورایی دفاع از مظلوم، وحدت و اقتدار امت اسلامی، عدالت قضایی و اقتصادی حفظ نظام و فرهنگ اسلامی، رونق اقتصاد تولید و علم، سلامت و اعتلای محیط اخلاقی، جمعیت و سلامت محیط خانواده در رسانه های جمعی شهرستان استفاده خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان