مسئول حج و زیارت استان کرمان:

حاجی رفسنجانی در لیست جان‌ باختگان حادثه منا قرار گرفت

  • شناسه خبر: 76296
حاجی رفسنجانی در لیست جان‌ باختگان حادثه منا قرار گرفت

مسئول حج و زیارت استان کرمان گفت: محمدحسین زینلی اعزامی از کاروان حاجیان رفسنجان در لیست جان‌ باختگان حادثه منا قرار گرفت.

خانه » آخرین اخبار » حاجی رفسنجانی در لیست جان‌ باختگان حادثه منا قرار گرفت

به گزارش “خانه خشتی“، روح‌الله پورشعبان مسئول حج و زیارت استان کرمان ، با تسلیت به خانواده جان‌باختگان حادثه منا و عموم ملت ایران اظهار داشت:  محمدحسین زینلی از کاروان ۲۶۰۰۲  رفسنجان که در لیست مفقودان فاجعه منا قرار داشت، در لیست جان‌باختگان قرار گرفته‌است.

وی افزود: محمد زینلی به علت تشابه اسمی با فرد دیگری به همین نام از کاروان دیگری به اشتباه در لیست مجروحین قرار گرفته بود که با پیگیری های صورت گرفته این فرد در هیچکدام از بیمارستان ها پیدا نشد.

وی با بیان اینکه هنوز اطلاعی از وضعیت اجساد قربانیان این حادثه نداریم،افزود: یک سری کانتینر هنوز باز نشده، اما همه را با همان شرایط جان باخته اعلام کردند و تا زمانی که اجساد به ایران باز نگردند، مشخص نمی‌شود، کدام اجساد رسیده‌است.

مسئول حج و زیارت استان کرمان با اشاره  به اینکه طی چند روز آینده وضعیت مفقودان مشخص می‌شود ادامه داد: ظرف دو سه روز آینده نخستین هواپیمای حامل پیکرهای پاک این جان‌باختگان وارد ایران و وضعیت مفقودان مشخص می‌شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ابوذر علینژاد

    لعنت بر وهابیت
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان