۵۴ کارمند نمونه علوم پزشکی رفسنجان تجلیل شدند

  • شناسه خبر: 75907
۵۴ کارمند نمونه علوم پزشکی رفسنجان تجلیل شدند

۵۴ کارمند نمونه ستاد مرکزی و مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تجلیل شدند.

خانه » آخرین اخبار » ۵۴ کارمند نمونه علوم پزشکی رفسنجان تجلیل شدند

به گزارش “خانه خشتی“، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و جمعی از مسئولان و کارکنان این دانشگاه از ۵۴ نفر کارمند‌ نمونه شاغل در ستاد مرکزی و مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تجلیل به عمل آمد.

علی اسماعیلی‌ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: هیچ سیستم و ارگانی نمی‌تواند خود را اصلاح کند، مگر اینکه از او نقد شود و نقد سازنده سبب موفقیت می‌شود.

وی گفت: کسی که ناقد یک سیستم است، باید از مشکلات و مسائل سیستم آگاهی داشته‌باشد و بر‌اساس ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها نقد کند.

ندیمی با بیان اینکه در دو سال گذشته تلاش فراوانی در دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته‌است، تصریح کرد: از یک سال و نیم پیش این تلاش‌ها مضاعف شده و با توجه به طرح تحول نظام سلامت ماموریت سنگینی بر گردن ما گذاشته شده‌‎است.

وی ادامه داد: سیستمی طراحی کردیم که به نوعی عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم در راستای توسعه دانشگاه با اهداف و رسالت مشخصی گام برداشتیم و برای رفع نواقص به‌ ویژه در حوزه درمان و پژوهش اقدامات خوبی در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطر‌نشان کرد: توسعه رشته تحصیلات تکمیلی و دستیاری از دیگر اقدامات دانشگاه بوده‌است.

وی با اشاره به برگزاری همایش کشوری پسته و سلامت در شهریور ماه ابراز داشت: این همایش دو روزه با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد.

اسماعیلی‌ندیمی عنوان کرد: از مهرماه جاری ساخت و سازهای گسترده‌ای در مجموعه دانشگاه داریم.

وی همچنین با تاکید بر بالا بردن تعهد سازمانی از سوی کارکنان در راستای رسیدن به اهداف سازمان اظهار داشت: انجام کار ارباب رجوع و برخورد مناسب با وی، انتقاد‌پذیر بودن، خلاقیت و نوآوری، پرهیز از نشر شایعات، آراستگی در محیط کار‌، احاطه داشتن به کارهای تخصصی و عمومی و … از وظایف کارکنان است.

علی راوری معاون توسعه و پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی این دانشگاه اظهار داشت: امسال سال خاصی است و دولت با کمبود اعتبارات مواجه است.

وی ادامه داد: در طرح تحول نظام سلامت اعتبارات تعریف‌شده‌ای بود که تزریق شده و موظف هستیم برداشت از جیب مردم را به کمتر از ۱۰ درصد برسانیم.

راوری افزود: در بخش بهداشت شهری و روستایی کارهای خوبی در حال انجام است و بخشی از مطالبات سال ۹۳ را می‌پردازیم.

وی عنوان کرد: ۳۵ هزار تا ۴۰ هزار متر مربع پروژه عمرانی پیش رو داریم و آغاز خوابگاه ۳ هزار متر مربعی هم زده شده‌است.

معاون توسعه و پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه پزشکی رفسنجان اضافه کرد: سلف سرویس دانشگاه که مدرن و صنعتی است و در هر وعده ۵ هزار وعده غذا را آماده می‌کند نیز احداث می‌شود و ستاد مرکزی دانشگاه در فضای ۱۰ هزار متر مربع ایجاد می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: عملیات خاکبرداری درمانگاه دانشگاه در ۲ هزار متر مربع آغاز شده‌ ‌و اورژانس و چند پروژه دیگر در دستور کار است.

راوری متذکر شد: در مجموعه دانشگاه کارهایی که انجام می‌شود در راستای رسیدن دانشگاه به شأن واقعی خودش است و این مهم با همکاری همه کارکنان مجموعه میسر می‌شود.

منبع: فارس

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان