آقای مدیر به کجا چنین شتابان؟

  • شناسه خبر: 7581
آقای مدیر به کجا چنین شتابان؟

سرویس ورزشی خانه خشتی: من یک پرسپولیسی‌ام. حوزه کاری من ورزشی نیست، اما اخبار این روزهای پرسپولیس بیشتر از همیشه گوش مرا تیز کرده است. عدد و رقم‌هایی که می‌شنوم و حتما شما هم می‌شنوید گوش همه را تیز می‌کند. یک میلیارد، ۲ میلیارد، یک دستگاه BMW X6 ، بودجه ۱۵ میلیاردی خرید بازیکن و […]

خانه » آخرین اخبار » آقای مدیر به کجا چنین شتابان؟

سرویس ورزشی خانه خشتی: من یک پرسپولیسی‌ام. حوزه کاری من ورزشی نیست، اما اخبار این روزهای پرسپولیس بیشتر از همیشه گوش مرا تیز کرده است. عدد و رقم‌هایی که می‌شنوم و حتما شما هم می‌شنوید گوش همه را تیز می‌کند. یک میلیارد، ۲ میلیارد، یک دستگاه BMW X6 ، بودجه ۱۵ میلیاردی خرید بازیکن و ناز و عشوه‌های این و آن برای آمدن یا نیامدن به پرسپولیس، این روزها خیلی‌ از پرسپولیسی‌ها را خوشحال کرده، اما آقای رویانیان اجازه بدهید بنده اعلام کنم این روزها از پرسپولیسی بودن خجالت می‌کشم. به خصوص وقتی اظهارات شما را شنیدم که گفتید: اگر داشته باشم خانه و هواپیما هم می‌دهم، به کسی هم ارتباط ندارد!

مدیر عامل محترم باشگاه محبوب من! بدهید، خیلی بیشتر از این بدهید، ویلای شمال و جزیره کیش و سفر دور اروپا و خیلی چیزهای دیگر هم بدهید، اما حواستان هست از کجا خرج می‌کنید؟ می‌دانید دارید از جیب ملتی خرج می‌کنید که دارد با تورم ۴۰-۵۰ درصدی دست و پنجه نرم می‌کند؟ می‌دانید کف حقوق کارگری امسال با ۱۸ درصد افزایش تازه رسید است به ۳۹۰ هزارتومان، مصوب شورای عالی کار به عنوان پایه حقوق که با سایر مزایا ۴۵۰ هزارتومان در ماه می‌شود؟ می‌دانید هزینه ماهانه خوراک یک خانوار ۴ نفره در صورتی که فقط نان و تخم مرغ مصرف کند می‌شود ۲۲۴ هزارتومان ؟ می‌دانید همان کارگر، چند ماه چشم انتظار بود تا آن ۲۸ هزار تومان ته حسابش قابل برداشت بشود، بردارد بزند به زخمی؟ اخبار اختلاس‌های رنگ‌و وارنگ و وضعیت اقتصادی مردم را که می‌گذارم کنار خریدهای میلیاردی شما از جیب دولت، یاد فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» می‌افتم و آن سکانسی که کودک نقش اول فیلم با هیکلی سراسر تعفن، آمد تا از «آمیتا پاچان» امضا بگیرد و وقتی موفق شد، از فرط خوشحالی، ,وضعیت خود را فراموش کرد، چون قهرمان محله خود شده بود.
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور! من مخالف خریدهای نجومی شما نیستم. بدم نمی‌آید آقای گل لیگ برای تیم محبوب من گل بزند. می‌دانم در فوتبال اروپا گردش مالی باشگاه‌ها چندین برابر این اعداد و ارقام است، اما حتما شما هم باید بدانید که دست آنها در جیب کسی نیست. به قول خودمان «دارندگی و برازندگی»! اگر منبعی جدای از بودجه عمومی کشور و بیت‌المال وجود دارد که شما از آنجا خرج می‌کنید،‌ علنا اعلام کنید تا خیال همه راحت شود. اگر می‌خواهید در مدت مدیریت خود در پرسپولیس محبوب شوید، راهش این نیست. قهرمانی برای پرسپولیس از این راه‌ها به دست نمی‌آید که اگر به دست می‌آمد قبل از این خیلی‌ها کسب کرده بودند. فوتبال حرفه‌ای فقط خرج کردن پول‌های هنگفت نیست. اگر می‌توانید پرسپولیس را به حقش برسانید؛ باشگاه را با این همه طرفدار، خصوصی کنید.
آقای خوش تیپ، با جذبه ! ناله نمی‌کنم، غر هم نمی‌زنم، می‌دانم شما مهمان امروز و فردای پرسپولیسی و این حکمی است که دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد، اما من همیشه پرسپولیسی بوده‌ام و پرسپولیسی خواهم ماند. ترجیح می‌دهم مثل همه سال‌هایی که پرسپولیس شکست خورد و ما غم و غصه‌مان را در دلمان ریختیم و با سیلی صورتمان را سرخ نگه داشتیم، امسال هم شکست بخورد تا اینکه ببینم پولی که معلوم نیست از کجا آمده و حق چه کسی است بیاید و اسباب قهرمانی‌مان شود. فوتبال فقط پول نیست. پرسپولیسی که از مردم بود و مقابل تاج سابق بازی می‌کرد، محبوب بود. با این کارها تاریخ پرسپولیس را می‌فروشید به چند عنوان که آیا کسب بشود، آیا نشود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان