دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خانه خشتی:

مقصر صد در صد حادثه منا عربستان سعودی است

  • شناسه خبر: 75614
مقصر صد در صد حادثه منا عربستان سعودی است

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مقصر صد در صد حادثه منا عربستان سعودی است و باید پاسخگو باشد .

خانه » آخرین اخبار » مقصر صد در صد حادثه منا عربستان سعودی است

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه حادثه هولناک منا یک اتفاق کوچک نیست اظهار داشت: متاسفانه امروز عربستان سعودی وقت خود را برای تجاوز به مردم بی گناه یمن، تجهیز تروریست های در عراق و سوریه و کشتار مردم مظلوم بحرین گذاشته و از وظیفه اصلی خود که عنوان خادم الحرمینی را به یدک میکشد غافل شده است.

وی افزود: چرا اینچنین اتفاق هولناکی در منا شکل گرفت و ضروری است تا موضوع در ابعاد مختف بطور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

آصفری عربستان سعودی را متهم حادثه منا دانست و گفت: بایستی از طرف رئوسای جمهور کشورهای اسلامی موضوع مورد پیگیر قرار گیرد و اجلاس سران کشورهای اسلامی و اجماع علما بطور اضطراری تشکیل شود و نتیجه گیری پیرامون ادامه خادم الحرمین بودن عربستان که لیاقت این موضوع را ندارد گرفته شود.

وی تصریح کرد: این حادثه بحثی نیست که به سادگی بشود از کنار آن گذشت و با عبور شاهزاده ی عربستان یک مسیری را بی جهت بسته اند و کسی پاسخگوی ان نیست ، ما در اربعین بیش از ۷ میلیون زائر در کربلای معلی حضور می یابد و شاهد این چنین اتفاقاتی نیستیم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مقصر صد در صد حادثه منا عربستان سعودی است و باید پاسخگو باشد .

وی در پاسخ به این پرسش که چرا عده ای در داخل کشور دولت عربستان را بی تقصیرمی دانند یادآور شد: سخنان اینان برای خوش آمد گویی مسئولان عربستان است و به انها می گوییم که خود را شریک در این جنایت آنان نکنید.

برچسب ها:
تاکید حادثه منا دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خانه خشتی: مقصر صد در صد حادثه منا عربستان سعودی است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان