هفته هفتم و باز هم شکست مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 75433
هفته هفتم و باز هم شکست مس رفسنجان

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل خونه به خونه بابل شکست خورد.

خانه » آخرین اخبار » هفته هفتم و باز هم شکست مس رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، در این دیدار که در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار شد میزبان در یک بازی برتر و یک طرفه موفق شد با تک گل هادی خیری در دقیقه ۸۸ مس رفسنجان را شکست دهد.

در این دیدار همچنین نارنجی پوشان رفسنجانی یک پنالتی را در وقت های تلف شده از دست دادند. با این نتیجه مسی ها که هنوز مزه پیروزی را در این فصل نچشیده اند به رتبه هجدهم جدول بیست تیمی رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور سقوط کردند.

مس دوشنبه هفته آینده و در هفته هشتم این رقابتها میزبان پیکان تهران، صدرنشین رقابتها خواهد بود.در سایر دیدارهای هفته هفتم نیز مس کرمان مقابل نساجی مازندران با یک گل به برتری رسید به رده سوم صعود کرد و گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان نیز با نتیجه ی دو بر یک مغلوب میزبان خود نفت آبادان شد.

خبرنگار : علی یزدی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بی نام

    مگه مس به غیر از باختن هم کار دیگه ایی بلد هست؟؟واقعآ جای تاسف داره اینقدر پول رو دارن الکی خرج میکنن این همه ورزشکار مقام بیار داره رفسنجان آومدم چسبیدن به این فوتبال لعنتی و همیشه هم ته جدول رو گرفتن

    جواد

    اقای محمودی نیا شما که تیم مس پلی شد برای پروازتان حالا که به مقام و منصبی رسیدید یه فکری به حال تیم شهرت و تیم سابقت بکن یادت باشه بچه یکی از روستاهای همین شهری
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان