امام جمعه رفسنجان خطاب به دولتی ها:

از آمریکا هیچ خیری به شما نخواهد رسید / منفعت در اقتصاد مقاومتی است

  • شناسه خبر: 75279
از آمریکا هیچ خیری به شما نخواهد رسید / منفعت در اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه رفسنجان گفت: از آمریکا هیچ خیری و منفعتی به شما نخواهد رسید مگر اینکه از همین استقامت مردم و ایجاد اقتصاد مقاومتی بهره گیرید و صادقانه وارد میدان عمل شوید تا خیر کثیر به این دولت و ملت بزرگ رسد.

خانه » آخرین اخبار » از آمریکا هیچ خیری به شما نخواهد رسید / منفعت در اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در مراسم رژه نیروهای مسلح در رفسنجان به مصاحبه رئیس جمهور کشورمان با شبکه سی بی اس آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: از رئیس جمهور محترم انتظار داشتیم تا با سابقه درخشان خود در قبل و بعد از انقلاب در پاسخ پرسشی که آیا آمریکا هنوز شیطان بزرگ است به تبعیت از رهبری با قاطعیت بگویند بله آمریکا شیطان بزرگ است.

وی افزود: این انتظار مردم ، شهداء و انقلابیون بود، نباید کاری کنیم که به دست خودمان ارزش ها، حرمت ها و خون شهداء را کمرنگ کنیم

رمضانی پور به برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کشور اشاره کرد و گفت: اگر از روحیه انقلابی گری دست برداشتیم این نمایش ها معنی ندارد، رزمایش اقتدار نیروهای نظامی به چه معناست؟مراسم رژه نیروهای مسلح رفسنجان (۶)

وی تصریح کرد: مردم مقاومت و ایستادگی خود در عرصه های زیادی از جمله دفاع مقدس نشان داده اند و انتظار داریم همه مسئولان و قوا به خصوص دولت همچون رهبر فرزانه انقلاب در مقابل دشمنان مقاوم و استوار بایستند.

امام جمعه رفسنجان به حضور رئیس جمهور در اجلاس سالانه در مقر سازمان ملل در روزهای آینده اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم ایشان آنچه را که در این مصاحبه نگفتند در آنجا جبران کنند این حق ملت است که از رئیس جمهور بخواهد در مقابل دشمنان با قامت بلند و صدای رسا ایستادگی کند.

وی یادآور شد: از آمریکا هیچ خیری و منفعتی به شما نخواهد رسید مگر اینکه از همین استقامت مردم و ایجاد اقتصاد مقاومتی بهره گیرید و صادقانه وارد میدان عمل شوید تا خیر کثیر به این دولت و ملت بزرگ رسد.

برچسب ها:
از آمریکا هیچ خیری به شما نخواهد رسید / منفعت در اقتصاد مقاومتی است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    به نام خدا با تشکر از موضع گیری های امام جمعه محترم بهتر بنظر میاد ایشان همت و وقت خودشان را بیشتر مصروف به گره گشایی از مشکلات مردم شهرستان رفسنجان بنمایند مشکلاتی نظیر: ۱-بحران آب۲-بحران بیکاری جوانان۳-حضور افغانیان مجاز غیرمجاز در شهر۴-الودگی هوای ناشی از فعالیت مجتمع مس سرچشمه۵-معضلات فرهنگی گوناگون که دامن شهر را گرفته و..... از خانه محترم خشتی هم درخواست داریم رسالت خود را که پیگیری مطالبات مردمی از مسئولین است فراموش نکند

    رضا

    آقای رئیس جمهور همه چیز را در کدخئا می بینه مگه جرات می کنه مشاوران اورا بیچاره می کنند . اما همه بدانند ما خودمان باید مشکلاتمان را حل کنیم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان