تظاهرات‌کنندگان التحریر :مرگ مغزی مبارک ترفندی برای متفرق کردن انقلابیون

  • شناسه خبر: 7487
تظاهرات‌کنندگان التحریر :مرگ مغزی مبارک ترفندی برای متفرق کردن انقلابیون

خانه خشتی: پس از انتشار خبر مرگ مغزی حسنی مبارک، تظاهرات‌کنندگان میدان التحریر با سردادن شعار “شایعه، شایعه” تاکید کردند، انتشار این خبر ترفندی برای متفرق کردن انقلابیون و بازگرداندن آنها به خانه‌هاست. خانه خشتی به نقل از فارس، پس از انتشار اخباری مبنی بر مرگ مغزی حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر تظاهرات‌کنندگان میدان […]

خانه » آخرین اخبار » تظاهرات‌کنندگان التحریر :مرگ مغزی مبارک ترفندی برای متفرق کردن انقلابیون

خانه خشتی: پس از انتشار خبر مرگ مغزی حسنی مبارک، تظاهرات‌کنندگان میدان التحریر با سردادن شعار “شایعه، شایعه” تاکید کردند، انتشار این خبر ترفندی برای متفرق کردن انقلابیون و بازگرداندن آنها به خانه‌هاست.

خانه خشتی به نقل از فارس، پس از انتشار اخباری مبنی بر مرگ مغزی حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر تظاهرات‌کنندگان میدان التحریر یک صدا شعار “شایعه است، شایعه است” را سردادند.

مردم انقلابی مصر بر این باورند، انتشار چنین اینگونه خبرها از جمله ترفندهای شورای عالی نظامی مصر است تا به این ترتیب با آرام کردن مردن خشمگین مصر، بین آنها تفرقه ایجاد کند.

آنها می‌گویند: شورای نظامی که دست نشانده شخص حسنی مبارک است، این ترفند را برای بازگردندان مردم به خانه‌ها و تخلیه میدان التحریر از حضور آنها بکار برده است.

تظاهرات‌کنندگان میدان التحریر که امروز در اعتراض به اعلام مکمل قانون اساسی توسط شورای عالی نظامی مصر به دعوت تشکل‌ها و احزاب سیاسی و انقلابی مصر در میدان التحریر تظاهرات میلیونی برگزار کرده بودند، با سر دادن “این بار حرف شما را با ور نمی‌کنیم” و “از قدرت کناره‌گیری کنید” نسبت به انتشار این خبر از خود واکنش نشان دادند.

از سوی دیگر “احمد شفیق”، آخرین نخست وزیر حسنی مبارک که با وجود تمام ترفندهای بکار گرفته شده توسط شورای عالی نظامی مصر و بازماندگان رژیم سابق در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر از “محمد مرسی” شکست خورده است، از هواداران خود خواست جشن پیروزیش در انتخابات را تا روشن شدن وضعیت مبارک به تعویق بیاندازند.

شفیق مدعی شده است که وی پیروز انتخابات ریاست جمهوری است و موفق شده بیش از ۵۱ درصد آرا را به خود اختصاص دهد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان