مدیر کل راه و شهرسازی یادآور شد؛

استان کرمان جایگاه مهمی در شبکه حمل و نقل کشور دارد

  • شناسه خبر: 74681
استان کرمان جایگاه مهمی در شبکه حمل و نقل کشور دارد

مقبلی به جایگاه شبکه ارتباطی استان کرمان در کل شبکه حمل و نقل کشور اشاره کرد.

خانه » آخرین اخبار » استان کرمان جایگاه مهمی در شبکه حمل و نقل کشور دارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مقبلی مدیر کل راه و شهرسازی نیز در افتتاح باند دوم محور رفسنجان به سرچشمه، تصریح کرد: استان کرمان بزرگترین استان کشور است و با ۱۸۱ هزار کیلومتر مربع، ۱۱ درصد کل سطح را به حود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در جایگاه حلقه واسط استان ها و بندرهای جنوبی قرار دارد افزود: وجود دو کریدر شرق به غرب و شمال به جنوب در کرمان نشان دهنده جایگاه مهم این استان در حمل و نقل است.

دوربین خانه خشتی در سفر وزیر راه و شهرسازی به رفسنجان (۸)

مقبلی در ادامه به جایگاه شبکه ارتباطی استان کرمان در کل شبکه حمل و نقل کشور پرداخت و گفت: ۷۰ درصد کالاهای بندرهای جنوبی از جمله شهید رجایی که بخشی از آن بصورت کالای ترانزیتی است از رفسنجان به سمت زرند و خراسان رضوی که نقش خوبی در ارزآوری کشور دارد انجام می گیرد.

وی بیان کرد: استان کرمان به سه هزار کیلومتر باند دوم بزرگراهی نیاز دارد که ۵۵۰ کیلومتر آن ساخته شده و ۵۲۵ کیلومتر آن در دست اجراست.

مدیر کل راه و شهرسازی استان محور کرمان، راور و دیهوک را بسیار پرترافیک و از لحاظ بار و بحث های ترافیکی بسیار مشکل ساز عنوان کرد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان وجود دو کریدر شرق به غرب و شمال به جنوب در کرمان نشان دهنده جایگاه این استان در حمل و نقل است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان