با حضور هنرمندان کشوری

جشن سینما در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 74627
جشن سینما در رفسنجان برگزار می شود

بمناسبت روز سینما، جشن سینما در مجموعه گلستان امین شهرستان رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » جشن سینما در رفسنجان برگزار می شود

عباس بلوچی رئیس انجمن سینمای جوان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشن با حضور افشین بختیار و محمد علی علوی از هنرمندان کشوری و با نمایش فیلم های نخستین المپیاد نوجوانان رفسنجان که با حمایت بنیاد فارابی تولید و به ستاد این جشنواره ارسال شده اند برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: همچنین ۳ فیلم از جدیدترین تولیدات انجمن سینمای جوان رفسنجان شامل فیلم های آش شیر ساخته علیرضا باستانی، همکلاسی ساخته مریم علوی و عروسک ها نفس می کشند ساخته ایمان سلطانی نمایش داده خواهد شد.

بلوچی تصریح کرد: از فیلم ساز برگزیده سال سینمای جوان رضا فهیمی نویسنده و کارگردان فیلم کودکان ابری و مهرداد حسنی با ساخت فیلم سکوت که دارنده جایزه از جشنواره خارجی می باشد تقدیر خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جشن سینما با تقدیر و تجلیل از فیلم سازان، اجرای موسیقی سنتی و نمایش فیلم محمد رسول الله به پایان می رسد.

لازم به ذکر است، این جشن به همت انجمن سینمای جوان رفسنجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی مس سرچشمه شنبه ۲۱ شهریور ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱ در مجموعه گلستان امین برگزار می گردد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان جشن سینما در رفسنجان برگزار می شود خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان