با حضور 170داوطلب:

آزمون جامع طرح قرآنی ۱۴۴۹ در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 74302
آزمون جامع طرح قرآنی ۱۴۴۹ در رفسنجان برگزار شد

آزمون جامع استانی طرح قرآنی ۱۴۴۹ با حضور ۱۷۰ شرکت کننده خواهر و برادر در مراکز و موسسات رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » آزمون جامع طرح قرآنی ۱۴۴۹ در رفسنجان برگزار شد
 

به گزارش “خانه خشتی”، امیر زینلی مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: مسئول اجرایی  طرح  قرآنی ۱۴۴۹ مراکز و موسسات قرآنی رفسنجان بودند که روز جمعه۱۳ شهریور آزمون نهایی طرح قرآنی ۱۴۴۹ در حوزه های امتحانی رفسنجان برای ۱۷۰ نفر برگزار شد.

وی افزود: این آزمون به صورت استانی در سراسر کشور و در ارگان های مختلف با دو محور حفظ و ترجمه سوره یاسین برگزار می شود.

زینلی تصریح کرد: عنوان ۱۴۴۹ به این دلیل انتخاب شده که آیات قرآن در ۱۴۴۹ سال پیش بر نبی اکرم وحی شده است، شرکت کنندگان در طرح تابستانی موسسات قرآنی در ۲۲ جلسه به فراگیری ترجمه و حفظ سوره یاسین پرداختند و آموخته هایشان در قالب این آزمون ارزیابی می شود.

وی بیان داشت: فرخوان این آزمون همزمان با شروع طرح ۱۴۴۹ اعلام و امروز ۱۵۰ متقاضی خواهر و برادر در مراکزقرآنی(بیت الزهراء؛انصارالمهدی,خانه قرآن امیر المومنین,محبان القرآن,موعود,حضرت رقیه,و کریمه اهلبیت(ع)) آزمون دادند.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان خاطرنشان کرد: هماهنگی و همدلی هرچه بیشتر مسئولان و متولیان امور فرهنگی در برگزاری این آزمون ها باعث می شود موج حفظ قرآن در سراسر کشور ایجاد شده و منویات مقام معظم رهبری در این خصوص محقق شود.

وی با بیان این که هیچ محدودیت سنی برای شرکت در این آزمون وجود نداشت،  ابراز داشت: ۳۰ سوال تستی در این آزمون مطرح شده که شرکت کنندگان برای راهیابی به ارزیابی نهایی باید حداقل به ۲۱ سوال پاسخ صحیح داده باشند.

امیر زینلی در پایان یادآور شد: به برگزیدگان آزمون قرآنی ۱۴۴۹ جوایز نفیسی به قید قرعه اهدا خواهد شد، قرعه کشی آن توسط سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار و در یکی از شبکه های ملی پخش خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان