در دیدار مدیران تعاونی با امام جمعه مطرح شد:

حال شرکت های تعاونی رفسنجان خوب نیست

  • شناسه خبر: 74265
حال شرکت های تعاونی رفسنجان خوب نیست

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان وضعیت شرکت های تعاونی شهرستان را نامناسب دانست و گفت: سوء مدیریت، عدم توجه اعضاء به برگزاری مجامع و شرکت در تعیین تکلیف ها، عدم حمایت مالی و … از جمله دلائلی هستند که موجب بوجود امدن این وضعیت شده اند.

خانه » آخرین اخبار » حال شرکت های تعاونی رفسنجان خوب نیست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، جمعی از روسای شرکت های تعاونی شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور دردفتر امام جمعه شهرستان با وی دیدار کردند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان در این جلسه وضعیت شرکت های تعاونی شهرستان را نامناسب دانست و گفت: سوء مدیریت، عدم توجه اعضاء به برگزاری مجامع و شرکت در تعیین تکلیف ها، عدم حمایت مالی و … از جمله دلائلی هستند که موجب بوجود امدن این وضعیت شده اند.دیدار مدیران تعاونی رفسنجان با امام جمعه-خانه خشتی (۱)

عسکری با اشاره به فعالیت ۵هزار و ۳۰۰ شرکت تعاونی در استان کرمان خاطر نشان کرد: از این میان ۱۲۰ تعاونی در رفسنجان فعالیت دارند که برخی از آنها نه تنها در استان بلکه در کشور حرف اول را می زنند.

وی به برتر شناخته شدند ۴ تعاونی از رفسنجان در میان ۲۸ تعاونی برتر استان در جشنواره تعاونی ها ی امسال اشاره کرد و گفت: ۲ تعاونی برتر استان که در کشور برتر شناخته شده اند نیز در رفسنجان فعالیت می کنند.

عسکری افزود: تعاونی ها از سرمایه های خرد تشکیل می شوند که با یک سرمایه گذاری بزرگ می توانند گام موثری در حل معضل بیکاری بردارند.دیدار مدیران تعاونی رفسنجان با امام جمعه-خانه خشتی (۴)

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان خاطر نشان کرد: رویکرد وزارتخانه به سمت ایجاد تعاونی های بزرگ است و اگر راهبردهای آن اجرا شود سهم قابل توجهی از مشکلات را بهبود می بخشد.

در ادامه این جلسه مدیران شرکت های تعاونی به معرفی تعاونی و بیان برخی مشکلات خود پرداختند.

حیدری مدیر منابع انسانی مجتمع صنعتی رفسنجان نیز با اشاره به وضعیت نامناسب شرکت های تعاونی در شهرستان بیان داشت: با وجود مریضی که در وضعیت شرکت های تعاونی شهرستان وجود دارد اما برخی تعاونی های رفسنجان در کشور برتر شناخته شدند و روحیه تعاون مردم رفسنجان نیز بالاست.دیدار مدیران تعاونی رفسنجان با امام جمعه-خانه خشتی (۲)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان