امام جمعه موقت بخش فردوس:

دولت در مورد مساله برجام نباید مجلس را کنار بگذارد

  • شناسه خبر: 74245
دولت در مورد مساله برجام نباید مجلس را کنار بگذارد

امام جمعه موقت بخش فردوس گفت: به سفارش رهبری دولت و رییس جمهور در مورد مساله برجام نباید مجلس را کنار بگذارد و باید به نظرات نمایندگان و مجلس توجه کرد.

خانه » آخرین اخبار » دولت در مورد مساله برجام نباید مجلس را کنار بگذارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” از فردوس، حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت این بخش در خطبه های نماز جمعه با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب با نمایندگان مجلس خبرگان اظهار داشت: در این دیدار رهبر انقلاب فرمودند نباید فریب لبخند و دوستی کوتاه مدت دشمن را خورد، آمریکا همیشه برای ما دشمن بوده و دشمن خواهد بود و باید بیشتر از قبل مواظب خطرات دشمن بود.

وی افزود: انرژی هسته ای حق مسلم ما بوده و خواهد بود  و این را همه میدانند پس نیازی به منت گذاشتن آنها نیست  چون چیزی که حق ما بوده حالا به حقمان رسیدیم.

رمضانی تصریح کرد: به سفارش رهبری دولت و رییس جمهور در مورد مساله برجام نباید مجلس را کنار بگذارد و باید به نظرات نمایندگان و مجلس توجه کرد.

وی ادامه داد: دولت باید در برابر حرفایی که دولت مردان امریکایی بر ضد ایران میزنند ساکت نباشند و گذشت نکند و واکنش نشان بدهند.

امام جمعه موقت بخش فردوس رفسنجان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که تحریم ها باید به طور کامل برداشته شود و تعلیقی در برداشتن تحریم ها نباشد و همن طور که ما از مواضع کوتاه امدیم انها هم باید یکجا و به طور کامل تحریم ها را لغو کنند.

 رمضانی یادآور شد: در مورد شورای نگهبان هم که حرفایی زده شده که نباید زده میشد و  باید عذرخواهی کنند  شورای نگهبان ناظر بر انتخابات است و میتواند در صلاحیت و رد صلاحیت  نظر بدهد و دخالت کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان