سرهنگ جعفری فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان تشریح کرد : برنامه های سپاه ناحیه رفسنجان درهفته پاسدار

  • شناسه خبر: 7409
سرهنگ جعفری فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان تشریح کرد : برنامه های سپاه ناحیه رفسنجان درهفته پاسدار

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی با تبریک ماه پربرکت شعبان المعظم و اعیاد فرخنده شعبانیه و بویژه سوم شعبان سالروز تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار به تشریح برنامه های این یگان درهفته پاسدار پرداخت . وی هدف کلی از نامگذاری هفته پاسدار را تجلیل از پاسداران انقلاب اسلامی […]

خانه » آخرین اخبار » سرهنگ جعفری فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان تشریح کرد : برنامه های سپاه ناحیه رفسنجان درهفته پاسدار

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی با تبریک ماه پربرکت شعبان المعظم و اعیاد فرخنده شعبانیه و بویژه سوم شعبان سالروز تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار به تشریح برنامه های این یگان درهفته پاسدار پرداخت .

وی هدف کلی از نامگذاری هفته پاسدار را تجلیل از پاسداران انقلاب اسلامی دانست که با تاسی از شجاعت ، مردانگی ، استواری ، ایمان و فضایل اخلاقی امام خمینی (ره) درراه حفظ ارمان ها و ارزشها ی والای اسلام و انقلاب اسلامی صحنه های فراموش نشدنی افریده و سرمشق جوانان مومن و ازادیخواه جهان شدند . ایشان با اشاره به شروع هفته پاسدار از روز دوشنبه ۲۷ رجب (۲۹خرداد) و ادامه تا روز یکشنبه ۴ شعبان (۴تیرماه) گفت : روزهای این هفته به عناوین متفاوتی از قبیل ۱- سپاه ، توانمندی ها و دستاوردها ۲- سپاه بصیرت و اینده نگری ۳- سپاه و فرهنگ سازی درحمایت از تولید ملی ۴- سپاه ، ایثار و شهادت ۵- سپاه و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی ۶- سپاه ، تبعیت پذیری وولایتمداری۷- سپاه ، قران و معنویت نامگذاری شده که درهر عنوان برنامه های متعددی برگزار خواهد شد . سرهنگ جعفری ، غبارروبی و گلاب افشانی قبور مطهر شهدا ، حضور پاسداران در نماز جمعه ، دیداران کارکنان سپاه رابا امام جمعه شهرستان ، برگزاری مراسم ویژه روز پاسدار را با حضور خانواده های محترم انان و تجلیل از پاسداران نمونه را از برنامه های اصلی این ناحیه درهفته پاسدار دانست .

برچسب ها:
فرمانده،سپاه،رفسنجان،سرهنگ جعفری،هفته،پاسدار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان