گزارش خانه خشتی از کلنگ و قیچی هایی که در هفته دولت در رفسنجان زده شد

از انتظار جوانان برای افتتاح پروژه های اشتغالزا تا جای خالی طرحهای اقتصاد مقاومتی / تصاویر

  • شناسه خبر: 74066
از انتظار جوانان برای افتتاح پروژه های اشتغالزا تا جای خالی طرحهای اقتصاد مقاومتی / تصاویر

از میان طرح هایی که در هفته ی دولت در شهرستان رفسنجان افتتاح شد طرح نان و آبداری نبود که بشود برای اشتغال جوانان شهرستان بر روی آن حساب کرد.

خانه » آخرین اخبار » از انتظار جوانان برای افتتاح پروژه های اشتغالزا تا جای خالی طرحهای اقتصاد مقاومتی / تصاویر

به گزارش “خانه خشتی“، هفته ی دولت با همه ی سر و صدا و پرکاری اش گذشت و دولتی ها توانستند با استفاده از فرصت بدست آمده عملکرد و تلاش یک ساله ی خود را به نمایش بگذارند.

نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت در رفسنجان کار قابل تحسینی برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بود که از ابتدای این هفته در سایت فرمانداری این شهرستان قرار گرفت .

در این هفته مسئولان رفسنجان طی دو نوبت در گلزار شهداء حضور یافتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

برنامه ی درهای باز و ارتباط چهره به چهره با مسئولین نیز برای ارتباط مستقیم مردم با مسئولان شهرستان طراحی شده بود که البته در روز درهای باز به دلیل اطلاع رسانی اندک و بعضا بدون اطلاع رسانی ادارات رفسنجان استقبال زیادی از این برنامه نشد.

از میان طرح هایی که در هفته ی دولت در شهرستان رفسنجان افتتاح شد طرح نان و آبداری نبود که بشود برای اشتغال جوانان شهرستان بر روی آن حساب کرد.

هفته دولت در شهرستان رفسنجان-خانه خشتی

آسفالت چندین معبر شهری و روستایی ، سه خانه عالم، چاه آب آشامیدنی نزدیک به پنج روستای بخش نوق و فردوس، یک بوستان و سالن ورزشی، یک مرکز اورژانس ۱۱۵ و دو جامعه القران از جمله طرح های افتتاحی این هفته بودند.

جای خالی طرح های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب نیز در افتتاحیات هفته دولت شهرستان رفسنجان دیده میشود، هر چند طرح اولین دهکده آرتمیای خاورمیانه در روستای جوادیه فلاح بخش نوق که در این هفته به بهره برداری رسید،  با اشتغالزایی بیش از ۵۰ نفر می تواند سهمی در تحقق این مهم ایفا نماید.

در این هفته کلنگ زنی مرکز بهداشت روستای داوران، منطقه گردشگری اوراف و همچنین طرح جداسازی آب شرب و فضای سبز بهرمان و دانشکده ریاضی دانشگاه ولی عصر(عج) انجام شد که خوب است مسئولان با حس کردن سنگینی گلنگی که بر زمین می زنند بار سنگین انجام وظیفه را نیز حس کنند و به دنبال اجرای طرح مطابق با قول و وعده های داده شده در ابتدای کار، باشند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان