امام جمعه رفسنجان :

کسانی که شورای نگهبان را زیر سوال می برند بدانند که این شورا اجازه ورود افراد فاسد به مجلس را نمی دهد

  • شناسه خبر: 73824
کسانی که شورای نگهبان را زیر سوال می برند بدانند که این شورا اجازه ورود افراد فاسد به مجلس را نمی دهد

امام جمعه رفسنجان گفت: کسانی که خواسته یا نخواسته به این جایگاه توهین می کنند بدانند که هم به ولایت و هم به ملت توهین کرده اند، این شورا اجازه ورود افراد فاسد و خرابکار را به مجلس نمی دهد.

خانه » آخرین اخبار » کسانی که شورای نگهبان را زیر سوال می برند بدانند که این شورا اجازه ورود افراد فاسد به مجلس را نمی دهد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان به هدف نفوذ کردن دشمن در جامعه ما و همسو کردن دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: این‌ها شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند  و به دنبال این هستند که مجلس همدست دولت شود تا چراغ سبزی برای نفوذ آن‌ها به داخل کشور باشد.

وی شورای نگهبان را حافظ تمامیت قانون دانست و افزود: کسانی که خواسته یا نخواسته به این جایگاه توهین می کنند بدانند که هم به ولایت و هم به ملت توهین کرده اند، این شورا اجازه ورود افراد فاسد و خرابکار را به مجلس نمی دهد.

رمضانی پور با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) اظهار داشت: خداوند همه کارهای مومن به جز ذلت پذیری را به به خودش واگذار کرده ، مومن زیر بار ذلت نمی‌رود ، او از کوه استوارتر است و با هیچ ابزاری نمی شکند.

وی در سخنان خود دولت را دعوت به تحمل انتقاد کرد و گفت: باید بیان عقیده ی یک منتقد دلسوز را به نفع کشور بدانیم ، کسانی بد حرف می‌زنند و به نظر می رسد که مخالف هستند ولی در حقیقت اینطورنیست،همین منتقدان سال ها در جبهه ها حضور داشتند و جنگیدند.

رمضانی تصریح کرد: انتقاد راهگشا برای مسائل است و هیچکس مخالف دولت نیست، کسی که نتیجه رای مردم است رئیس جمهور همه ملت است.

امام جمعه رفسنجان به بازگشایی با چراغ خاموش سفارت انگلیس در کشور اشاره کرد و گفت: خطر نفوذ و سلطه این روباه پیر در کشورمان بیشتر شده ، چرا چنین اجازه‌ای داده شد؟

وی افزود: دستگاه امنیتی و دولتی ها باید مراقب نفوذ این روباه در کشور باشند، به طور حتم نسل‌های آینده در مورد خدمات ویا خیانت های این روباه پیر قضاوت خواهند کرد .

رمضانی پور همچنین با تبریک هفته دولت، طرح نظام سلامت را یکی از بزرگترین اقدامات در دو سال اخیر دانست و گفت: مطالبات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه های پاسخگویی به مردم، حفظ ثبات و آرامش سیاسی، کارآفرینی، کنترل عملی تورم، اصلاح نظام اداری، دیپلماسی عمومی، حمایت از ملتهای به پا خواسته و … باید مدنظر دولت قرار گیرد.

امام جمعه رفسنجان در بخشی از سخنان خود به فصل برداشت پسته و مراقبت از این محصول در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: مردم باید دقت کنند تا محصول خود را به هر کسی نفروشند زیرا گاهی افرادی به اسم تاجرپسته را ارزان می‌خرند و این به ضرر کشاورزی است که یکسال زحمت کشیده است.

وی همچنین از مردم خواست تا برای انجام کارهای خود از کارگران بومی استفاده کنند و خاطر نشان کرد: با کارگران غیربومی به خصوص اتباع بیگانه هم نباید رفتار نامناسب داشت، رهبر انقلاب بر حفظ حرمت آنان عنایت دارند.

رمضانی پور به سامان دهی اتباع بیگانه در رفسنجان اشاره کرد و گفت: این امر نیاز به صبر دارد و همچنین طرد افراد غیر مجاز نیر در دستور کار است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • تفحص

    مرگ برضد ولایت فقیه

    امیرعلی

    همه بلاها از همین مدعی های کارگزار سازندگی است که حالا که موقعیتی وحیاتی نو پیدا کرده اند و چون اکثرا هم بازنشست اند ، شتاب فراوانی دارند تا از این راه فرصت های پول سازی نصیبشان شود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان