به همت خیر افشاریان

سالن فرهنگی اجتماعی جامع القران بهرمان نوق به بهره برداری رسید / تصاویر

  • شناسه خبر: 73651
سالن فرهنگی اجتماعی جامع القران بهرمان نوق به بهره برداری رسید / تصاویر

سالن فرهنگی اجتماعی جامع القران بهرمان توسط خیر محمود افشاریان با صرف هزینه ی ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

خانه » آخرین اخبار » سالن فرهنگی اجتماعی جامع القران بهرمان نوق به بهره برداری رسید / تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سالن فرهنگی اجتماعی جامع القران بهرمان نوق توسط خیر محمود افشاریان به یاد جوان ناکامش مرحوم محمد افشاریان با صرف هزینه ی ۲۰۰ میلیون تومان و زیر مجموعه ۲ هزار متر مربع و ۶۰۰ مترمربع زیربنا سالن با حضور حجت الاسلام سید محمد مهدی طباطبایی رئیس جامعهالقرآن کریم و اهل بیت کشور، فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین بخش نوق افتتاح و به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام طباطبایی در حاشیه این مراسم به فعالیت یک هزار و ۷۰۰ مربی  در ۸۰۰ شعبه ی جامعه القران درسراسر کشور اشاره کرد و گفت: استان کرمان بیشترین قرآن آموز را در کل کشور دارد و در طول ۱۲ سال فعالیت جامعه القران  بیش از ۳۵ عنوان کتاب به زبان های ترکی ، عربی و  انگلیسی ترجمه شده است.

وی افزود: باید تلاش کرد تا به این موسسات افزوده شود و قاریان زیادی تربیت شود تا زمینه سازی برای برای ظهور آقا امام زمان(عج) شود.

لازم به ذکر است در سفر روز گذشته فرماندار رفسنجان و هیات همراه به بخش نوق ، تجلیل از کارمندان نمونه بخشداری نوق و کلنگ زنی طرح جداسازی آب فضای سبز از آب شرب و بهداشتی شهر بهرمان انجام گرفت.

همچنین بنا بر گزارش ارائه شده توسط علی نقی زاده  شهردار بهرمان و برهانی بخشدارنوق در هفته دولت ۱۶ طرح  که ۹ طرح روستایی و ۲طرح در حوزه شهری است و همچنین در حوزه های کشاورزی و آب بهداشتی در روستاهای دقوق اباد، حسن اباد  و نجم اباد  و اورژانس ۱۱۵ بهرمان به بهره برداری رسیده است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه بر مزار شهید علی محمدی پایان بخش حضور فرماندار رفسنجان در بخش نوق بود.

بهرمان نوق-افتتاح-خانه خشتی (۱) بهرمان نوق-افتتاح-خانه خشتی (۲) بهرمان نوق-افتتاح-خانه خشتی (۳) بهرمان نوق-افتتاح-خانه خشتی (۴) بهرمان نوق-افتتاح-خانه خشتی (۵)

بهرمان نوق-افتتاح-خانه خشتی (۶)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان