اولین همایش راهکارهای توسعه کسب و کار در رفسنجان +عکس

  • شناسه خبر: 73029
اولین همایش راهکارهای توسعه کسب و کار در رفسنجان +عکس

اولین همایش راهکارهای توسعه کسب و کار از نگاه فعالین اقتصادی در رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » اولین همایش راهکارهای توسعه کسب و کار در رفسنجان +عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، اولین همایش راهکارهای توسعه کسب و کار از نگاه فعالین اقتصادی به همت کمیسیون اشتغال مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان در محل سالن زکریا برپا شد.

در این همایش محمدعلی محمدمیرزاییان مدیر عامل بازرگانی و صادر کننده و فعال اقتصادی به بیان راهکارهای پیشرفت کسب و کار پرداخت و افزود: یک کارآفرین باید در حوزه ایده پردازی، سرمایه گذاری، تولید و مدیریت منابع انسانی، از بازارهای فروش داخلی و خارجی شناخت داشته باشد.

وی افزود: دلخوش بودن به گذشته یا مدرک تحصیلی ارزش چندانی ندارد و باید مستمراً در پی کسب دانش بود و افکار خود را به روز کرد.

محمدمیرزاییان عضویت کارآفرینان جوان در انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی را به عنوان یکی از راهکارهای اطمینان و همصدایی با فعالان هم صنف در کسب و کار کارآفرینان جوان بسیار موثر دانست و گفت: صدای انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی در فضای اقتصادی کشور بهتر شنیده می شود و در گذشته ای نه چندان دور هنگامی که صادرات پسته به یکباره متوقف شد، با پیگیری و ارایه مستندات لازم،  انجمن پسته ایران به عنوان تنها انجمن بخش خصوصی پسته کشور توانست آن بخشنامه را ملغی کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق کرمان در ادامه از توجه به استانداردهای روز و انجام برنامه ریزی برای جلوگیری از رکود و یکنواختی به عنوان پارامترهای پیشرفت در کسب و کار یاد کرد و گفت: مدیریت موثر تولید و بازاریابی موثر در صادرات می تواند به رونق کسب و کار کمک کند.

همچنین بهشتی پور به عنوان دیگر کارآفرین موفق و جوان به عنوان مدرس دوره تجربیات خود را در اختیار جمع حاضر قرار داد.

در این همایش فرماندار رفسنجان نیز در جمع فعالین اقتصادی حضور یافت و بر انجام سرمایه گذاری مولد در رفسنجان و مقابله با تهدیدات کم آبی و بحران خشکسالی تاکید کرد.

همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۱) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۲) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۳) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۴) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۵) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۶) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۷) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۸) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۹) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۱۰) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۱۱) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۱۲) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۱۳) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۱۴) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۱۵) همایش فعالین اقتصادی_رفسنجان (۱۶)

عکس:بهناز شریفی

برچسب ها:
اولین همایش راهکارهای توسعه کسب و کار از نگاه فعالین اقتصادی در رفسنجان برگزار شد.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان