خطبه های نماز جمعه رفسنجان

  • شناسه خبر: 7298
خطبه های نماز جمعه رفسنجان

حجه الاسلام رمضانی پوربا اشاره به مسئله انفاق گفت : از مهمترین اسباب نجات در قیامت انفاق است . که ادمی با ترک آن و انباشتن اموال و بخل ورزیدن به دیگران تمام درهای نجات را به روی خود می بندد .به گزارش “خانه خشتی” وی ریشه سعادت همه بشر را دربعثت نهفته دانست و […]

خانه » رفسنجان » خطبه های نماز جمعه رفسنجان

حجه الاسلام رمضانی پوربا اشاره به مسئله انفاق گفت : از مهمترین اسباب نجات در قیامت انفاق است . که ادمی با ترک آن و انباشتن اموال و بخل ورزیدن به دیگران تمام درهای نجات را به روی خود می بندد .به گزارش “خانه خشتی” وی ریشه سعادت همه بشر را دربعثت نهفته دانست و گفت : بزرگی اصل خلقت باید با آن مقایسه شود چه بسا با تحقق و تفحص درمباحث بعثت می توان به تحول درونی وبرونی رسید .

عباس رمضانی پور با اشاره به کار و اشتغال درسیره حضرت محمد (ص) و اهل بیت (ع) گفت : کار و اشتغال در سیره نبوی و اهل بیت (ع) از درخشش خاصی برخوردار بوده است . وی همچنین با خطاب به جوانان رفسنجان گفت : از انجاییکه کشاورزی محور توسعه شهرستان است شما جوانان حتی اگر تحصیلات عالی دارید به امر کشاورزی بپردازید و شهر خود را اباد کنید وزیاد دنبال کارهای اداری و دولتی و پشت میزی نباشید تا بخش مهم و تولیدی که سال نیز بنام ان نامگذاری شده ، از تولید ملی و با کیفیت برخوردار باشد .

امام جمعه رفسنجان در پایان یاد و خاطره ۴ شهید دانشمند هسته ای نیز گرامی داشت .

برچسب ها:
نمازجمعه،1391/3/26
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان