رئيس اداره تبليغات اسلامي رفسنجان یادآور شد؛

استقرار روحانیون در روستاها از حسنات نظام اسلامی در حوزه تبلیغ دین است

  • شناسه خبر: 72098
استقرار روحانیون در روستاها از حسنات نظام اسلامی در حوزه تبلیغ دین است

حسینی گفت: استقرار روحانی در تمام روستاها و مساجد رفسنجان را مهمترین هدف و نقطه ایده‌آل سازمان تبلیغات اسلامی ‌عنوا‌ن کرد.

خانه » آخرین اخبار » استقرار روحانیون در روستاها از حسنات نظام اسلامی در حوزه تبلیغ دین است

به گزارش “خانه خشتی”، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان استقرار روحانیون و هجرت آنان به روستاها را از حسنات نظام اسلامی در حوزه تبلیغ دین دانست و گفت: روستاهایی که نیاز شدید به روحانی داشتند دارای روحانی شدند.

وی با اشاره به سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی که حضور روحانیون در روستاها می باشد افزود: روحانیون نقطه اتکای خود را از مردم نگیرند و تا حد امکان به اعتبارات دولتی وابسته نباشد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه یادآور شد: در همین راستا جهت استقرار روحانیون در مساجد و روستاها اکنون دو نفر مبلغ جوان برادران ملایی و جلالی با هماهنگی هیئت امناء مساجد مرحوم صابری و صاحب الزمان(عج) رحمت آباد به مکان تبلیغی خود اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فضای شهرستان رفسنجان از ابتدای انقلاب فضای دینی و مذهبی بوده است، گفت: شهرستان رفسنجان به دلیل ظرفیت‌هایی که دارد و به دلیل تدین موجود در این منطقه در اولویت کارهای سازمان قرار دارد، به طوری‌ که تا کنون ۲۵ نفر بیشترین روحانی طرح هجرت و مستقر در رفسنجان اعزام شده اند.

برچسب ها:
اخباررفسنجان استقرار روحانيون در روستاها از حسنات نظام اسلامي در حوزه تبليغ دين است خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان