فرماندار رفسنجان عنوان کرد؛

رسانه ها واقعیات جامعه را انعکاس دهند/اتحاد و همفکری در جامعه از وظایف فعالین عرصه خبر است

  • شناسه خبر: 72033
رسانه ها واقعیات جامعه را انعکاس دهند/اتحاد و همفکری در جامعه از وظایف فعالین عرصه خبر است

ملانوری گفت: رسانه ها با انعکاس واقعیات جامعه می توانند کمک بزرگی به مسئولین کنند و نیاز های واقعی مردم را در مسیر توانمندی دولت قرار دهند.

خانه » آخرین اخبار » رسانه ها واقعیات جامعه را انعکاس دهند/اتحاد و همفکری در جامعه از وظایف فعالین عرصه خبر است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حمید ملانوری در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان رفسنجان به حضور مردم در تشییع باشکوه ۱۰شهید غواص که روز گذشته میهمان شهرستان رفسنجان بودند اشاره کرد و اظهار داشت: این مردم پشتیبان نظام هستند و با وجود گرفتاریها و مشکلات به خاطر پشتیبانی از نظام و تبعیت از ولایت همیشه در صحنه حضور دارند.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی شهید عرصه رسانه بیان داشت: خبرنگاران چشم و گوش جامعه و حلقه اتصال مردم و مسئولین می باشند.
فرماندار رفسنجان خبرنگاران را موتور محرکه ی فعالیتهای جامعه دانست و افزود: خبرنگاران می توانند با امیدوار کردن و انگیزه دادن به مردم باعث تحرک و نشاط در جامعه شوند.
وی تصریح کرد: رسانه ها با انعکاس واقعیات جامعه می توانند کمک بزرگی به مسئولین کنند و نیاز های واقعی مردم را در مسیر توانمندی دولت قرار دهند.
حمید ملانوری ایجاد همسویی، اتحاد و همفکری در جامعه را از دیگر وظایف فعالین عرصه خبر برشمرد و خاطر نشان کرد: جامعه با هم فکری رشد نمی کند، نیاز است در جامعه فکرهای مختلف به لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و…  وجود داشته باشد.
وی افزود: هدف ما باید رشد شهرستان و هدف مثبت رو به جلو باشد و تفکرات مختلف ایراد ندارد.
ملانوری شهرستان رفسنجان را غنی از منابع معدنی، گردشگری، ابنیه تاریخی و منابع انسانی دانست و گفت: نگرش مردم باید نسبت به شهرستان تغییر کند و خبرنگاران می توانند این تغییر را ایجاد کنند.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رسانه ها واقعیات جامعه را انعکاس دهند/اتحاد و همفکری در جامعه از وظایف فعالین عرصه خبر است رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رها

    ریس ارشاد چرا نیست؟!

    رها

    صادقانه صحبت کنید تا صادقانه منعکس شود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان