جنجال رسانه های غربی بر سر سخنان لاوروف در تهران

  • شناسه خبر: 7183
جنجال رسانه های غربی بر سر سخنان لاوروف در تهران

خانه خشتی به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ ماجرا از آنجا آغاز شد که برخی رسانه های غربی مدعی شده اند، سخنان لاوروف در تهران به اشتباه ترجمه شده است . پیش از این در رسانه ها اعلام شده بود، لاوروف در جریان سفر به تهران، ایالات متحده را به کمک به شورشیان سوری متهم […]

خانه » آخرین اخبار » جنجال رسانه های غربی بر سر سخنان لاوروف در تهران

خانه خشتی به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ ماجرا از آنجا آغاز شد که برخی رسانه های غربی مدعی شده اند، سخنان لاوروف در تهران به اشتباه ترجمه شده است . پیش از این در رسانه ها اعلام شده بود، لاوروف در جریان سفر به تهران، ایالات متحده را به کمک به شورشیان سوری متهم کرده است.

شبکه تلویزیونی آمریکایی بلومبرگ مدعی شد توانسته فایل اصلی سخنان لاوروف را از وزارت امورخارجه روسیه تهیه کند و بر اساس این فایل ، وزیر خارجه روسیه که در جریان یک کنفرانس خبری مشترک با علی اکبر صالحی وزیر خارجه ، سخن می گفت در پاسخ به سؤال خبرنگاری روسی درباره اتهام هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا، علیه روسیه مبنی بر این که مسکو با ارسال هلیکوپترهای جنگی به سوریه به آتش درگیری ها دامن می زند، توضیح داد : ما به سوریه یا هیچ کشور دیگری تجهیزات ویژه ای را ارسال نمی کنیم که علیه تظاهرات مسالمت آمیز مورد استفاده قرار گیرند.

بر اساس فایل ادعایی شبکه بلومبرگ ، سرگئی لاوروف در ادامه افزوده است برخلاف ایالات متحده که، مثلاً، به صورت منظم چنین تجهیزات خاصی را به منطقه ارسال می کند . از جمله محموله ای جدید که به یکی از کشورهای خلیج فارس فرستاده شده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان