رعایت اخلاق اسلامی همان انتخاب اصلح است/ نباید یکدیگر را تخریب کنیم

  • شناسه خبر: 717
رعایت اخلاق اسلامی همان انتخاب اصلح است/ نباید یکدیگر را تخریب کنیم

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت که رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات در واقع همان انتخاب اصلح است. خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مجتبی رحماندوست عضو جبهه متحد اصولگرایان در میزگرد “انتخاب اصلح” درباره نقش تکثر اصولگرایان در تشکیل یک مجلس کارآمد، اظهار داشت: جبهه متحد و جبهه پایداری به […]

خانه » سیاسی » رعایت اخلاق اسلامی همان انتخاب اصلح است/ نباید یکدیگر را تخریب کنیم

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت که رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات در واقع همان انتخاب اصلح است.
خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مجتبی رحماندوست عضو جبهه متحد اصولگرایان در میزگرد “انتخاب اصلح” درباره نقش تکثر اصولگرایان در تشکیل یک مجلس کارآمد، اظهار داشت: جبهه متحد و جبهه پایداری به هم نزدیک هستند از این رو بنده تمایلی به مناظره با اعضای جبهه پایداری ندارموی ادامه داد:‌ رقابت اصولگرایان را از اول قبول نداشتم و به آن معتقد نبودم و این رقابت را نیز وسیله گرم کردن بازار رقابت انتخابات نمی‌دانم.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت: که نباید حالا که اصلاح طلبان به میدان انتخابات نیامده‌اند رقابت بین اصولگرایان ایجاد شود.

وی اضافه کرد: ریشه رقابت فعلی بین اصولگرایان الهی نیست؛ من پشت سر اعضای جبهه پایداری نماز می‌خوانم چرا که معتقدم حالا که لیست‌هایمان جدا است نباید یکدیگر را تخریب کنیم.

رحماندوست متذکر شد: من همیشه گفته‌ام که برای ۴ سال فعالیت نمایندگی آمادگی دارم اما مرد زمان انتخابات نیستم چرا که این دوره به اعتقاداتمان لطمه می‌زند.

وی با تاکید بر اینکه باید حرمت افراد در انتخابات حفظ شود و رقابت بین اصولگرایان تاثیری در مشارکت مردم ندارد، افزود: رقابت موجب جدایی دل‌ها بین اصولگرایان می‌شود.

*کاندیداها در برابر تک‌تک جملات خود مسئول هستند

عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه کاندیداها در برابر تک تک جملات خود مسئول هستند، خاطرنشان کرد: اگر اظهارات آنها اعتقادات سیاسی مردم را خدشه دار کند باید در قبال خداوند پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه نباید به روحانیت خدشه‌ای وارد شود، افزود: رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات در واقع همان انتخابات اصلح است

رحماندوست با اشاره به برخورد حجت‌الاسلام ابوترابی حاضر نشد جلوی خارجی‌ها از بعثی‌ها بد بگوید به صرف اینکه آنها مسلمان بودند، افزود: ما هم باید به تبعیت از چنین شخصیتی حرمت افراد را در انتخابات نگه داریم.

برچسب ها:
رعایت اخلاق اسلامی همان انتخاب اصلح است/ نباید یکدیگر را تخریب کنیم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان