مدیر فرهنگسرای کودک و آینده شهر مشهد در گفتگو با "خانه خشتی" عنوان کرد؛

روحانی پل ارتباطی مردم باشد/دین اسلام دین نشاط و زندگی است

  • شناسه خبر: 71647
روحانی پل ارتباطی مردم باشد/دین اسلام دین نشاط و زندگی است

حجت الاسلام فخر گفت: وظیفه ما تبلیغ دین است و نمی توانیم از بچه ها دور باشیم و هر کجا بچه ها باشند ما نیز هستیم.

خانه » آخرین اخبار » روحانی پل ارتباطی مردم باشد/دین اسلام دین نشاط و زندگی است

حجت الاسلام محمد فخر اکبری روحانی برنامه های کودک و نوجوان و مدیر فرهنگسرای کودک و آینده شهر مشهد در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار داشت: برنامه های فرهنگی کودکان را نزدیک به ۱۵ سال در مناسبت ها و موقعیت های مختلف اجرا می کنیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه های شاد برای کودکان گفت: از میان برنامه های مختلف برنامه جشن تکلیف و روزه اولی ها که به اقتضای ماه مبارک رمضان برای اولین بار روزه گرفته اند و از این حیث که برای آنان خوشایند باشد خاص تر است.

این روحانی خاطر نشان کرد: رفسنجان با توجه به اینکه گرم است مردم بسیار خونگرمی دارد و امیدوارم امروز روز خوبی برای بچه ها باشد و بعنوان یک خاطره شیرین و خوشایند در ذهن آنان ماندگار شود.

وی با اشاره به اولین حضورش در شهرستان رفسنجان، افزود: در استان خراسان، کرمان، جیرفت، کهنوج و … نیز برنامه فرهنگی اجرا کرده ایم و در حوزه کودکان برنامه های خاص مناسبتی بیشتری صورت می گیرد.

حجت الاسلام فخر اکبری-رفسنجان-خانه خشتی

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده شهر مشهد یادآور شد: در آستان قدس رضوی برنامه های خوبی برای کودکان اجرا می گردد و حضور کودکان رفسنجانی در این برنامه ها باعث خوشحالی ماست.

وی گفت: ما بعنوان سفیر امام رضا (ع) به رفسنجان آمده ایم و یک روحانی باید ارتباط وسیعی با مردم برقرار کند و پل ارتباطی مردم باشد و آموخته های دینی را در ابعاد مختلف بیاموزد.

حجت الاسلام فخر دین اسلام را دین نشاط و زندگی عنوان کرد و افزود: تصور اینکه یک انسان مؤمن بی نشاط باشد سخت است؛ اگر یک انسان مومن با نشاط است یک طلبه روحانی هم باید بدون افراط و تفریط شادی را برای بچه ها به ارمغان آورد.

وی بیان کرد: وظیفه ما تبلیغ دین است و نمی توانیم از بچه ها دور باشیم و هر کجا بچه ها باشند ما نیز هستیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان حجت الاسلام محمد فخر خانه خشتی رفسنجان روحانی پل ارتباطی مردم باشد/دین اسلام دین نشاط و زندگی است مدیر فرهنگسرای کودک و آینده شهر مشهد مهناز شریفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان