فرماندار رفسنجان تأکید کرد؛

عرضه و فروش هر گونه مواد مخدر غیرقانونی است/مبارزه با قلیان با جدیت انجام شود

  • شناسه خبر: 71617
عرضه و فروش هر گونه مواد مخدر غیرقانونی است/مبارزه با قلیان با جدیت انجام شود

ملانوری گفت: برخی جوانان ناآگاهانه به دخانیات روی می آورند و هر تصمیمی که در مبارزه با قلیان گرفته می‌شود باید با جدیت دنبال و اجرایی گردد.

خانه » آخرین اخبار » عرضه و فروش هر گونه مواد مخدر غیرقانونی است/مبارزه با قلیان با جدیت انجام شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در جلسه مقابله با پدیده قلیان، به مضرات این نوع از مواد مخدر در بین جوانان اشاره کرد و گفت: شهرداری با نصب بنر عدم مصرف قلیان در پارک ها و اداره فرهنگ و ارشاد نیز با اجرای برنامه‌ های فرهنگی در این خصوص اقدام نمایند.

وی افزود: مأموران شهرداری نیز در پارک ها مستقر شوند و به افرادی که از قلیان استفاده می کنند تذکر دهند.

ملانوری ضمن تأکید به عدم برخورد انتظامی با افراد ، خاطر نشان کرد: جمع آوری مراکز غیر مجاز با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی صورت خواهد گرفت.

وی آگاهی به مردم در خصوص مصرف قلیان را مهم برشمرد و گفت: مردم گاهی مسئلت خویش را نمی دانند و وظیفه ماست که در این عرصه ورود پیدا کنیم و به افراد آگاهی دهیم.

فرماندار رفسنجان اظهار داشت: برخی جوانان ناآگاهانه به دخانیات روی می آورند و هر تصمیمی که در مبارزه با قلیان گرفته می‌شود باید با جدیت دنبال و اجرایی گردد.

ملانوری به فتوای مراجع تقلید در خصوص حرام بودن مصرف دخانیات اشاره کرد و یادآور شد: اتاق اصناف به تمام واحدهای صنفی ابلاغ کند که عرضه و فروش هر گونه مواد مخدر غیرقانونی است و در صورت مشاهده با آنان برخورد خواهد شد.

فرمانداری رفسنجان-خانه خشتی

دادستان رفسنجان گفت: قلیان دروازه ورود به موادمخدر است 

رئیسی در این جلسه با اشاره به بحث قلیان که دروازه ورود به موادمخدر است تصریح کرد: با افزایش مراکز زیرزمینی و غیر مجاز قلیان، نیاز به ورود بهداشت و تذکر صنفی نیست و با دستور قضایی و نیروی انتظامی نسبت به پلمب آن محل اقدام می شود.

وی در ادامه افزود: در پارک‌ها مجری تذکر دادن به افرادی که قلیان به همراه دارند شهرداری است که با همکاری نیروی انتظامی این کار صورت می گیرد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان