امام جمعه رفسنجان:

حقوق بشر چماق دولت های مستکبر بر سر مظلومین است

  • شناسه خبر: 71560
حقوق بشر چماق دولت های مستکبر بر سر مظلومین است

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز حقوق بشر به عنوان یک ابزار و چماق در دست دولتهای مستکبر قرار گرفته تا بر اساس تفکر خود آن را به عنوان حقوق بشرآمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی تفسیر کنند.

خانه » آخرین اخبار » حقوق بشر چماق دولت های مستکبر بر سر مظلومین است

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گو با “خانه خشتی“، با اشاره به روز حقوق بشراسلامی و کرامت انسانی اظهار داشت: امروز حقوق بشر به عنوان یک ابزار و چماق در دست دولتهای مستکبر قرار گرفته تا بر اساس تفکر خود آن را به عنوان حقوق بشرآمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی تفسیر کنند.

وی افزود: هر ظلم و تجاوز، آدم کشی، کودک کشی تخریب سرمایه ها و زیرساخت ها، مراکز فرهنگی، آثار تاریخی و هرچه سلیقه انها باشد مطابق با حقوق بشر تعریف شده ی آنان است.

رمضانی پور با بیان اینکه مدافعان حقوق بشر کشتار مردم مظلوم یمن توسط هواپیماهای عربستان را مطابق با قانون می دانند تصریح کرد: آنان به خود اجازه پاسخ به این سوال را نمیدهند که چرا این تجاوز علنی را انجام میدهند و اتحاد کشورهایی همچون یمن و فلسطین را بر هم میزنند.

وی خاطر نشان کرد: تفسیر و تعبیر حقوق بشر از دیگاه این دولت های مستکبر با نگاه ملتهای آزادی خواه، اسلام، قرآن و روایات ائمه متفاوت است.

رمضانی پور ادامه داد: در واقع آئین مسیح و یهودیت واقعی نیز همین دیدگاه اسلام از حقوق بشر را بیان می کند و کشورهای مانند ایران نیز پایند به این قوانین هستند و این در حالی است آنها ایران را که بر اساس قوانین الهی عمل می کند ناقض حقوق بشر می دانند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • پایگاه خبری تحلیلی رادکانا

    ضمن عرض سلام و خداقوت خدمت مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی خانه خشتی درصورت صلاحدید پایگاه خبری تحلیلی رادکانا را در پایگاه خبری وزین خود لینک نمایید و به ما اطلاع داده تا پایگاه خبری پرمحتوا و وزین شما را در پایگاه خبری رادکانا لینک نماییم. باتشکر- مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان