جشنواره گل محمدی در لاله‌زار بردسیر برگزار شد

  • شناسه خبر: 7156
جشنواره گل محمدی در لاله‌زار بردسیر برگزار شد

خانه خشتی به گزارش خبرگزاری فارس ، ظهر امروز جمعه جشنواره ملی گل محمدی لاله‌زار با حضور مسئولان استانی، محلی و جمع بسیاری از مردم کرمان و هنرمندان مطرح در منطقه گردشگری بخش لاله‌زار شهرستان بردسیر برگزار شد. به منظور رفاه حال همشهریان و علاقمندان حضور در ششمین جشنواره گل‌ محمدی لاله‌زار دو مسیر جاده […]

خانه » آخرین اخبار » جشنواره گل محمدی در لاله‌زار بردسیر برگزار شد

خانه خشتی به گزارش خبرگزاری فارس ، ظهر امروز جمعه جشنواره ملی گل محمدی لاله‌زار با حضور مسئولان استانی، محلی و جمع بسیاری از مردم کرمان و هنرمندان مطرح در منطقه گردشگری بخش لاله‌زار شهرستان بردسیر برگزار شد.

به منظور رفاه حال همشهریان و علاقمندان حضور در ششمین جشنواره گل‌ محمدی لاله‌زار دو مسیر جاده جوپاری و جاده بردسیر از شهر کرمان پیش‌بینی شده بود و مسیرهای فرعی نیز به غیر از راه آسفالته برای کاهش بار ترافیکی فراهم شده بود.

ماموران ناجا از دو روز قبل در منطقه مستقر و تمهیدات لازم از سوی نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی منطقه به صورت گسترده برقرار شده بود و حضور نیروهای اورژانس ۱۱۵ و هلال‌احمر نیز طی مسیر و سایت گردشگری لاله‌زار پیش‌بینی شده بود.

این جشنواره با اجرای مسعود روشن‌پژوه و حضور هنرمندان و بازیگران برجسته تلویزیون همراه بود، برپایی چهار ایستگاه ویژه ورزش‌های همگانی با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان، ۳۰ غرفه عرضه محصولات صنایع دستی، دامی و کشاورزی، مسابقات مختلف ورزشی و سرگرمی، ایستگاه‌های شادی و … از جمله برنامه‌های جانبی این جشنوراه بود.

با توجه به اینکه در دوره‌های قبل برپایی جشنواره، شهروندان از روز قبل برگزاری در محل سایت گردشگری لاله‌زار حضور یافته بودند با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان کرمان ۱۰۰ تخته چادر در محل سایت گردشگری نصب و آماده‌سازی شده بود.

زمینه برای حضور ۴ هزار نفر در مسابقات فرهنگی و ورزشی جشنواره گل محمدی لاله‌زار بردسیر فراهم و جشنواره مذکور با اجرای برنامه‌ها و مسابقات مختلف و مفرحی از جمله پرواز بادبادک‌ها، طناب‌زنی، مچ‌اندازی، هندوانه‌خوری، طناب‌کشی، دارت و حلقه همراه بود.

این جشنواره ملی با حضور مسئولان کشوری، استانی، هنرمندان ملی، بازیگران صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همراه با برنامه‌های شاد و متنوع نظیر بازی‌های محلی، عروسی و کوچ نمادین عشایر، گلاب‌گیری سنتی، قایق سواری در دریاچه زیبای لاله‌زار، غذاهای سنتی، پرواز بادکنک‌ها و ده‌ها برنامه جالب دیگر همراه بود.

تمام زیرساخت‌های لازم از جمله احداث پارکینگ مخصوص خودرو با ظرفیت گنجایش بالا، تأمین آب شرب، برق، تلفن و امکانات بهداشتی و درمانی و سرویس بهداشتی و ۱۰۰ چادر و آلاچیق برای رفاه حال گردشگران آماده بود.

وجود غرفه‌های عرضه گلاب و عرقیجات، فرآورده‌های لبنی و سایر محصولات و صنایع دستی برای عرضه مستقیم تولیدات به شهروندان فراهم بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان