نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

تخصیص ۸۸ میلیارد ریالی اعتبارات ماده ۱۸۰ به شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 71546
تخصیص ۸۸ میلیارد ریالی اعتبارات ماده ۱۸۰ به شهرستان رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال به شهرستان رفسنجان از ماده ۱۸۰ اختصاص یافته امسال شاهد کاهش این اعتبار هستیم.

خانه » آخرین اخبار » تخصیص ۸۸ میلیارد ریالی اعتبارات ماده ۱۸۰ به شهرستان رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار داشت: شاخص های سازمان مدیریت و برنامه ریزی قدیمی است و بازنگری نشده و جای سوال در آنها وجود دارد.

وی افزود: ایراد کار در خود مسئولین شهرستان و عمدتا استان است، مدیران ارشد استان باید پیگیری کنند تا این شاخص ها اصلاح شود و از طرفی مدیران شهرستان نیز باید پرتحرک بوده و با استان بیشتر ارتباط داشته باشند.

آذین با اشاره به تخصیص ۸۸ میلیارد ریالی اعتبارات ماده ۱۸۰ به شهرستان رفسنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال به شهرستان رفسنجان از ماده ۱۸۰ اختصاص یافته امسال شاهد کاهش این اعتبار هستیم.

وی تصریح کرد: ۸۳ درصد بودجه در وزارت خانه ها و پایتخت است و هرکس که قدرت چانه زنی بیشتری داشته باشد می تواند میزانی از پول سرگردان در وزارت خانه ها را جذب کند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس در پایان ابراز امیدواری کرد که مسئولین شهرستان بتوانند از همین میزان بودجه اندک با برنامه ریزی صحیح استفاده بهینه را داشته باشند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان