فرماندار رفسنجان خبر داد:

۹۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به رفسنجان تخصیص یافته/۲۲ درصد کاهش اعتبارات شهرستان

  • شناسه خبر: 71534
۹۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به رفسنجان تخصیص یافته/۲۲ درصد کاهش اعتبارات شهرستان

فرماندار رفسنجان گفت: در مجموع دو بخش تملک دارای و سرمایه ای و اعتبارات ماده ۱۸۰، نزدیک به ۱۸۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبارات به شهرستان تخصیص یافته که نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد کاهش یافته است.

خانه » آخرین اخبار » ۹۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به رفسنجان تخصیص یافته/۲۲ درصد کاهش اعتبارات شهرستان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید ملانوری صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رفسنجان در محل فرمانداری، از تخصیص ۹۰ میلیارد ریالی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای به شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ۸۸ میلیارد ریال از اعتبارات ماده ۱۸۰ و ۱۰ میلیارد ریال برای مصوبات خاص به شهرستان رفسنجان اختصاص یافته است.

وی افزود: در مجموع دو بخش تملک دارای و سرمایه ای و اعتبارات ماده ۱۸۰، نزدیک به ۱۸۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبارات به شهرستان تخصیص یافته که نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد کاهش یافته است.

ملانوری با اشاره به اجرایی شدن ۶۰ درصد اعتبارات در پروژه های عمرانی شهرستان در سال گذشته خاطر نشان کرد: سعی شده تا بودجه امسال با توجه به فعالیت دستگاه ها و بخش های که نیاز واقعی دارند در بین آنان توزیع شود.

وی با اشاره به رتبه اول شهرستان رفسنجان در استان بر اساس شاخص های سازمان مدیریت و برنامه ریزی تصریح کرد: این شاخص ها نیاز به اصلاح دارند و تا زمانیکه این شاخص ها مدنظر باشد و رفسنجان رتبه یک برخورداری در استان را داشته باشد وضعیت اعتبارات و بودجه به همین شکل خواهد بود.

ملانوری خاطر نشان کرد: خیلی از شهرستانهای کوچک تر از رفسنجان تخصیص دو برابری از ماده ۱۸۰ را داشته اند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان