مشارکت ۳۰ گروه دانشجویی در اردوهای جهادی رفسنجان

  • شناسه خبر: 7152
مشارکت ۳۰ گروه دانشجویی در اردوهای جهادی رفسنجان

خانه خشتی : مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان گفت: ۱۰ هزار نفر روز در قالب ۳۰ گروه برای اردوهای جهادی دانشجویان در رفسنجان مشارکت می‌کنند. خانه خشتی به نقل از فارس : رضا حدادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان از مشارکت ۱۰ هزار نفر روز در قالب ۳۰ گروه برای اردوهای جهادی […]

خانه » آخرین اخبار » مشارکت ۳۰ گروه دانشجویی در اردوهای جهادی رفسنجان

خانه خشتی : مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان گفت: ۱۰ هزار نفر روز در قالب ۳۰ گروه برای اردوهای جهادی دانشجویان در رفسنجان مشارکت می‌کنند.

خانه خشتی به نقل از فارس : رضا حدادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان از مشارکت ۱۰ هزار نفر روز در قالب ۳۰ گروه برای اردوهای جهادی دانشجویان در رفسنجان خبر داد و اظهار داشت: فعالیت این گروه‌ها در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، کشاورزی، بهداشتی، دامپزشکی و … در مناطق محروم شهرستان و استان کرمان است.

وی افزود: اگر گذری تاریخی به انقلاب اسلامی داشته باشیم، می‌فهمیم این انقلاب یکی از مهم‌ترین اهدافش محرومیت‌زدایی و رفع فقر از چهره کشور و همچنین ارتقای سطح زندگی محرومان بوده است.

حدادی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب جهاد سازندگی به همین منظور شکل گرفت و خدمات شایانی در دوران دفاع مقدس و پس از جنگ در این راستا انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ادغام وزارت جهاد سازندگی و کشاورزی و کمرنگ شدن فعالیت‌های جهاد رهبر فرزانه دستور تشکیل بسیج سازندگی دادند و این سازمان در طول مدت شکل‌گیری خود توانسته گرد محرومیت را از بعضی مناطق کشور بزداید به طوریکه امام خامنه‌ای فرمودند، «بسیج سازندگی یکی از نقاط اطمینان بخش ما است» که این خود نشان می‌دهد راه را درست پیموده‌ایم.

مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان بیان کرد: در شهرستان رفسنجان اردوهای جهادی با هدف اعزام دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار به مناطق محروم شکل گرفت.

وی از اعزام تعدادی دانشجو در ایام عید و سه ماه اول سال جاری خبر داد و بیان داشت: گروهی از دانشجویان در ماه مبارک رمضان آماده شرکت در این طرح ارزشمند هستند.

حدادی گفت: در این مسیر برای موفقیت بیشتر نیاز به مشارکت، همکاری و هم‌فکری نهادها داریم و از همکاری معاونت عمرانی فرمانداری و رؤسای بهزیستی، بهداشت، دامپزشکی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و دانشگاه‌های رفسنجان تشکر می‌کنیم و امیدواریم که امسال بتوانیم گام‌های بلندتری برای خدمت به محرومان در سطح استان برداریم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان