فردوس آماده استقبال از خط شکنان غواص

  • شناسه خبر: 71507
فردوس آماده استقبال از خط شکنان غواص

جلسه ستاد اجرایی استقبال از شهدای غواص خط شکن در بخش فردوس رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » فردوس آماده استقبال از خط شکنان غواص

 به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” از فردوس، ستاد اجرایی استقبال از  شهدای غواص خط شکن با حضور بخشدار ، شهردار و دهیاران، فرمانده انتظامی پاسگاه بخش و فرماندهی بسیج امام جعفر صادق و روسای شوراهای روستا و شهر صفائیه جهت هماهنگی و برنامه ریزی لازم در خصوص مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای غواص در محل بخشداری فردوس تشکیل گردید.
کدخدایی بخشدار بخش فردوس در خصوص اهمیت برنامه و چگونگی استقبال اظهار داشت: همه ما مدیون خون پاک شهدا بوده و باید تلاش مضاعف داشته باشیم  تا مراسمی باشکوه در خور و شان جایگاه والای شهدا در سطح بخش و منطقه نوق انجام پذیرد.

وی از مردم بخش فردوس خواست با شرکت در این مراسم پاس داشت خون شهداء باشند و این کوچکترین کاری است که ما می توانیم  برای گرامیداشت یاد  شهدا انجام دهیم.

IMG-20150805-WA0001

کدخدایی در ادامه بر فراهم نمودن تمهیدات و مقدمات لازم جهت فضاسازی محیطی، ایجاد امنیت و تمهیدات ترافیکی مسیر استقبال، پاکسازی محیط شهری و  روستایی که کاروان شهدا از آنجا عبور می کند و اطلاع رسانی به مردم شهید پرور و ولایت مدار و همیشه در صحنه  بخش فردوس جهت استقبال از شهدا تاکید کرد و پس از بحث و تبادل نظر توسط اعضاء تصمیمات لازم جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم اخذ گردید.

در این جلسه سه کمیته امنیت، اطلا رسانی و پشتیبانی جهت استقبال از این شیر مردان غیور تشکیل گردیده  که هر کدام وظایفی در جهت باشکوه برگزارشدن مراسم ایفا میکنند .

شایان ذکر است مراسم استقبال و تشیع پیکر پاک شهدای غواص خط شکن در بخش فردوس در روز شنبه مورخ ۱۷/۵/۹۴ز ساعت ۱۲ ظهر حرکت از جاده اصلی منتهی به روستای رکن آباد به سمت شهر صفائیه و تجمع  در گلزار شهدای صفائیه و اقامه نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت .

سپس کاروان شهدا از شهر صفائیه به سمت اسماعیل آباد و سپس شهر رفسنجان سوق داده خواهند شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان