رفسنجان برای میزبانی شهدای غواص آماده می شود

  • شناسه خبر: 71425
رفسنجان برای میزبانی شهدای غواص آماده می شود

شهرستان رفسنجان برای میزبانی از شهدای غواص که پس از ۲۹ سال در شهر و دیار خود آرام می گیرند، آماده می شود.

خانه » رفسنجان برای میزبانی شهدای غواص آماده می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، امام جمعه شهرستان رفسنجان عصر امروز در جلسه ستاد استقبال شهدای غواص در جمع مسئولین بخش ها و ادارات شهرستان، خواستار همکاری همه جانبه برای استقبال از شهدا شد و گفت: واجب است همه ما در استقبال از شهدا دخیل و سهیم باشیم تا بر شکوه و عظمت تشییع انان منجر شود.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه شهدا از اجر و عظمت بالایی برخوردارند، گفت: امروز می خواهیم پیکر شهدایی که حدود ۳۰ سال از زمان شهادتشان می کذرد، در آغوش بگیریم.

فرماندار رفسنجان نیز در این جلسه حضور شهدا در بخش ها و روستاهای رفسنجان را پر برکت دانست و گفت: با برنامه ریزی و حضور پر شور مردم و دستگاه های اجرایی از این نعمت بزرگ استفاده می کنیم و بهره مند می شویم؛ این حرکت باید ماندگار شود و خاطره ای در تاریخ رفسنجان بماند.

حمید ملانوری با اشاره به اینکه دو تن از این شهدا متعلق به رفسنجان هستند، اظهار کرد: پیکر شهید غلامرضا آخوندی نژاد و شهید علیرضا رحمانی بهرام جردی پس از استقبال، در رفسنجان آرام می گیرند.

وی افزود: از آنجایی که استقبال از شهدای غواص در بخش های کشکوئیه، نوق و فردوس باید ایستگاه های صلوات و خدمات رفاهی و فضاسازی فرهنگی در مسیر استقبال از سوی بخشداری ها فراهم شود.

فرماندار رفسنجان خواستار همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه شد و گفت: تشکل های مذهبی و هیئت ها نیز باید با برنامه ریزی برای حضور در مراسم استقبال حضور فعال داشته باشند.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان شهدای غواص
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    عطر بپاشید گل بریزید دارن میان فرشته ها /حال وهوا عوض شده داره میاد بوی خدا /شهید غواص میارن مردان میدون میارن /بغض گلوم میشکنم چشمای خیسم میبارن /یه تیکه از لباسشون بوی بهشت میده وما -نمیدونیم کیا بودن شهید شدن برای ما ////////////تقدیم به شهدای مظلوم غواص
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان