شهید علیرضا رحمانی همچنان در بی نشانی می ماند

  • شناسه خبر: 71403
شهید علیرضا رحمانی همچنان در بی نشانی می ماند

شهید علیرضا رحمانی فرزند قاسم یکی از شهدایی است که قرار بود پیکر مبارکش همراه با کاروان ۲۱ شهید غواص به استان کرمان و سپس به رفسنجان بیاید اما…

خانه » آخرین اخبار » شهید علیرضا رحمانی همچنان در بی نشانی می ماند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، شهید علیرضا رحمانی فرزند قاسم یکی از شهدایی است که قرار بود پیکر مبارکش همراه با کاروان ۲۱ شهید غواص به استان کرمان و سپس به رفسنجان بیاید و دل پدر و مادرش را پس از سالها چشم انتظاری اندکی تسکین دهد اما بر اساس آزمایش تشخیص DNA معلوم شد که پیکر متعلق به شهید علیرضا رحمانی بهرام جردی فرزند رضا از شهرستان بردسیر می باشد.

این در حالی است که برای سومین بار به اشتباه خبر آمدن این شهید گرانقدر به خانواده ایشان داده شده است.

لازم به ذکر است که مادر شهید رحمانی فرزند رضا اصالتا اهل رفسنجان است و هنوز تصمیم قطعی راجع به تدفین پیکر این شهید گرانقدر در شهرستان رفسنجان و یا بردسیر گرفته نشده است.

IMG-20150803-WA0000

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    واقعا باید از این مسئولین پرسید که آیا قبل از آزمایش DNA چطوری خبر را به خانواده شهید رحمانی داده اند. شهید رحمانی تا زمانی که زنده هستم در انتظار تو می مانم. انشاالله به زودی بیایی . . .

    شهدا شرمنده ایم

    رسانه ها و علی الخصوص خانه خشتی از مسئولان بنیاد شهید شهرستان و استان توضیح بخواهیدچرا با احساسات خانواده شهید و مردم بازی میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟...مسئولان جواب بدهند تا شایعات قوت نگیرد.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان