مصلی امام خامنه ای(معظم له) تا شش ماه آینده به بهره برداری میرسد/تصاویر

  • شناسه خبر: 71398
مصلی امام خامنه ای(معظم له) تا شش ماه آینده به بهره برداری میرسد/تصاویر

امام جمعه بخش فردوس رفسنجان از بهره برداری مصلی امام خامنه ای(معظم له) این بخش تا شش ماه آینده خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » مصلی امام خامنه ای(معظم له) تا شش ماه آینده به بهره برداری میرسد/تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” از فردوس، حجت الاسلام رضا پور اظهار داشت: عملیات ساخت مصلی امام خامنه ای(معظم له) بخش فردوس از سال ۹۲ آغاز گردید و تا بحال بیش از چهارده میلیارد ریال هزینه داشته است  که  هشتصد میلیون ریال از کمک های مردمی بوده است.

مصلی فردوس رفسنجان

وی با اعلام خبر بهره برداری از این مصلی تا شش ماه آینده تصریح کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع از ۹ هزار و ۸۰۰ متراژ مصلی را شبستان آن تشکیل می دهد و کتابخانه و آمفی تئاتر هم بخشی از مصلا میباشد .

حجت الاسلام رضاپور به تاریخچه ی نماز جمعه در بخش صفائیه رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: نماز جمعه شهر صفاییه در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و با حضور پر شور مردم هر هفته برگزار میشود.

مصلی فردوس رف

وی یاداور شد: بر خلاف گذشته که تنها یک روحانی مستقر در بخش وجود داشت هم اکنون  ۵ روحانی مستقر که  ۲ نفر در شهر و ۳ نفر در روستا ها  به صورت دائم حضور دارند و همچنین این بخش دارای ۱۰ خانه عالم می باشد و سابقه فعالیت ۱۰ سال دارالقرآن با حضور قاریان و حافظان را دارد.

مصلی فردوس

حجت الاسلام رضاپور همچنین از مسئولین شهرستان گله منده بود که چرا  بعد از گذشت ۱۰سال از تشکیل بخش فردوس اداره مستقری  مانند اداره تامین اجتماعی و اداره پست  در شهر صفاییه وجود ندارد و خاطرنشان کرد: در رسانه ها کمتر اسمی از بخش فردوس برده میشود در حالی که منطقه نوق به دو بخش تبدیل شده  بخش فردوس از روستای رکن اباد تا کمال آباد و بخش نوق از بهرمان تا جوادیه فلاح میباشد ولی مسئولین تنها به بخش نوق توجه میکنند و توجه کمتری به بخش فردوس دارند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • انصارا...

    سلام.دست همه دردنکنه.ولی درکناراینگونه کارهاساخت مجموعه های ورزشی رایگاندراولویت باشه خیلی عالی تره .لطفا کمی به فکرنسل جوان باشیددارن ازدست میرن

    حزب الله

    باسپاس از خانه خشتی که برای اولین بار اخبار بخش فردوس را پوشش میدهد و همچنین با تشکر از امام جمعه بخش فردوس و همچنین از مسئیولین درخواست داریم نگاه و ویژه ای به بخش فردوس بکنند واقعا اقای رضاپور حرف دل مردم را زدند

    صافییه

    از زحمات امام جمعه شهر صافییه به بخاطر تلاش های فراوان برای ترویج فرهنگ اسلامی و ساخت مصلا کمال تشکر و ارزوی سلامتی و طول عمر برای ایشان از درگاه خداوند متعال دارم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان