تفسیر سوره های قرآن کریم؛

اقدام شش ساله شهرداری رفسنجان در ترویج فرهنگ کتابخوانی

  • شناسه خبر: 71326
اقدام شش ساله شهرداری رفسنجان در ترویج فرهنگ کتابخوانی

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر آزمون تفسیر سوره یوسف در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) رفسنجان برگزار شد

خانه » آخرین اخبار » اقدام شش ساله شهرداری رفسنجان در ترویج فرهنگ کتابخوانی

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، آزمون تفسیر سوره یوسف با حضور قریب به ۵۰۰ خانم و آقا از ۸۶ مسجد سطح شهر صبح روز جمعه نهم مرداد ماه در محل مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) رفسنجان برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما، با اعلام این خبر افزود: از آنجایی که قرآن بهترین و زیباترین داستان های آموزنده را بر اساس وحی الهی برای انسان ها بازگو می کند، تفسیر سوره های قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی جوانان با مبانی تفسیر و پیام های قرآنی، هر ساله در ماه مبارک رمضان در سطح مساجد شهر رفسنجان انجام می شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری کتاب «سیمای یوسف در قرآن» توسط جمعی از کارشناسان برای مطالعه در ماه رمضان انتخاب شد، گفت: آشنایی با تفسیر سوره های قرآن کریم برای ششمین سال متوالی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر به مرحله اجرا درآمد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه شرکت کنندگان پس از معرفی از مساجد در آزمون متمرکز که توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برگزار می شود به رقابت می پردازند، اظهار کرد: از هر مسجد دو نفر خانم و آقا که امتیاز بالاتری کسب کنند، برگزیده و به اردوی زیارتی – آموزشی مشهد مقدس اعزام می شوند.

برچسب ها:
خانه خشتی شهرداری رفسنجان فرهنگی کتابخوانی مشهد مقدس یوسف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یه بنده خدا

    با سلام وتشکر. گاهی هم بدنیست که بدانیم : عبادت به جز خدمت خلق نیست. خصوصاً با وضعیت ویران شهر رفسنجان. خیابانهای مخروبه و.... بهتر نیست راه درست مصرف کردن بودجه های مملکت را هم بلد باشیم و کمی به فکر رفاه شهروندان شهرمان باشیم؟

    mohsenbama

    با سلام و خدا قوت خدمت زحمتکشان عرصه فرهنگ ضمن تقدیر تشکر از واحد فرهنگی شهرداری اگر می شود در طول سال هم از این کار ها انجام بدند بازم ممنون یا علی مدد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان